پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان

  • پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 - 12:24
  • چابهار
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در پیامی انتصاب حجت الاسلام «مصطفی محامی» به نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امامت جمعه زاهدان را از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار متن پیام تبریک عبدالرحیم کردی مدیرعامل این سازمان بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام شیخ مصطفی محامی

با سلام و درود؛
انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امامت جمعه‌ زاهدان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بدون شک حضور و وجود حضرتعالی در استان سیستان و بلوچستان مایه تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی خواهد بود و تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه ای مبارک و ارزشمندی را در رسیدن به اهداف عالیه انقلاب در اختیار مسئولان این نظام در استان سیستان و بلوچستان قرار خواهد داد.
ضمن آرزوی توفیقات روز افزون، سلامتی و سربلندی حضرتعالی را در سايه توجهات حضرت حق و در معیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی مردم این استان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

عبدالرحیم کردی
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو