رتبه سوم مسابقات لیگ بانوان هرمزگان به تیم اوج قشم رسید

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بانوان والیبالیست تیم اوج قشم موفق به کسب رتبه سوم مسابقات لیگ بانوان استان هرمزگان شدند.

به گزارش فرینا؛ فریدون الهامی افزود: این مسابقات با حضور 9 تیم از استان هرمزگان به مدت چهار روز (8 تا 11 اسفند ماه) در دو سالن برق منطقه ای و هفت تیر بندرعباس برگزار شد.
الهامی گفت: تیم بانوان نشاط بندرعباس موفق به کسب عنوان قهرمانی و والیبالیست های تیم فرید کالای بندرعباس هم در رتبه دوم این مسابقات جای گرفتند.
به گفته مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، این مسابقات در دو گروه (الف و ب) برگزار شد که تیم والیبال اوج قشم در گروه خود (ب) موفق به سه بُرد شیرین 3 بر 0 برابر تیم های حجاب قشم (سروسا)، آکادمی مولا و ملوان نداجا شد و به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
وی ادامه داد: بانوان والیبالیست قشم در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل تیم فریدکالا بندرعباس به مرحله رده بندی راه یافت و در این مرحله با شکست تیم حجاب قشم، به عنوان سومی این مسابقات بسنده کرد.
الهامی با اعلام اینکه معصومه بازماندگان قشمی به همراه نرگس بازماندگان و سلما علی نسب به ترتیب با عنوان مربی، سرپرست و مدیریت باشگاه اوج قشم در این مسابقات در کنار بازیکنان حضور داشتند، افزود: لوح برترین اسپکر و مدافع، لوح برترین پاسور و لوح اخلاق این مسابقات هم به بانوان والیبالیست تیم اوج قشم رسید.
بنا به این گزارش، تیم والیبال اوج قشم سال 1395 در این منطقه آزاد کار خود را آغاز کرد و با تلاش مسئولان این باشگاه ورزشی و برگزاری آموزش های اصولی نام این تیم در ردیف تیم های مطرح استان هرمزگان قرار گرفته است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو