تقویت خدمات حمل‌ و نقل هوایی و رونق گردشگری در اروند

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حل مشکلات و تقویت ارائه خدمات مسافری هوایی در منطقه آزاد اروند رابطه مستقیمی با تقویت صنعت گردشگری دارد و لازم است تا با برگزاری جلسات مداوم و پیگیری مشکلات به پررنگ شدن نقش این حوزه در صنعت حمل‌ و نقل کمک کنیم.

به گزارش فرینا، نشست روسای ایستگاه های هواپیمایی مستقر در منطقه آزاد اروند با دعوت اداره تشریفات و با حضور سید ابراهیم میر موسوی مدیر حوزه مدیرعامل ومشاور اموربین الملل و ریاض فرحانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند در محل این سازمان برگزار شد.
ریاض فرحانی در این نشست با تأکید بر نقش پررنگ خدمات هوایی و دفاتر هواپیمایی در مباحث گردشگری عنوان کرد: با توجه به نقش مهم گردشگری در رونق منطقه آزاد اروند، جابه‌جایی‌های مسافران تأثیر زیادی بر این حوزه دارد.
وی افزود: هم‌اندیشی، حل مشکلات و تقویت ارائه این خدمات در منطقه آزاد اروند رابطه مستقیمی با تقویت صنعت گردشگری دارد و لازم است تا با برگزاری جلسات مداوم با مدیران به پررنگ شدن نقش این حوزه در صنعت حمل‌ونقل کمک کنیم.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به مشکلاتی که ممکن است در آینده گریبان گیر کشور شود، عنوان کرد: تقویت خدمات حمل نقل و نقل هوایی یکی از اقداماتی است که در کاهش این مشکلات تأثیرگذار است.
سید ابراهیم میرموسوی مشاور اموربین الملل و مدیرحوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این جلسه بیان کرد: تلاش دفاتر هواپیمایی مستقر در منطقه آزاد اروند برای رشد و توسعه خدمات این حوزه ستودنی است و وجود چنین ظرفیت هایی سبب تقویت زیر ساخت های گردشگری در منطقه می‌شود.
در ادامه جلسه روسای ایستگاه های هواپیمایی مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند و راه‌کارهای برون‌رفت از آن‌ها نیز بررسی شد. در خاتمه نیز از مدیران و فعالان این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو