حمایت خیران منطقه آزاد ماکو از مراکز توانبخشی معلولان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در بازدید از مرکز جامع توانبخشی ولیعصر (عج) ماکو گفت: تجهیز و خرید تجهیزات کمک توانبخشی و کمک آموزشی به کودکان معلول جسمی این مرکز توانبخشی، مشارکت و حمایت خیران منطقه را می طلبد

به گزارش فرینا،‌ غلامرضا سلیمانی در حاشیه بازدید از این مرکز افزود: سازمان منطقه آزاد رویکردهایی در راستای رفع موانع و مشکلات معلولین و افزایش کارایی و اثر گذاری این قشر در جامعه داشته و  برای سال ۹۸ برنامه ها و سیاست هایی تدوین شده است. 

وی با اشاره به اینکه ارائه و ارتقای خدمات مفید جهت پیشگیری، کاهش یا رفع مشکلات نوزادان، کودکان و بزرگسالان استثنایی و بهبود وضعیت ایشان نیاز به حمایت دارد اظهار داشت: خوشبختانه این عملکرد این مرکز در نوع آوری و بهره گیری از تکنیک های کارآمد در باز تواني مددجویان موفق عمل کرده است و ما در حد توان به این موسسات کمک می کنیم. 

سلیمانی از تخصیص منابع جهت مطالعه احداث سالن های پارا المپیک در منطقه نیز خبر داد. 

شایان ذکر است مرکز جامع توانبخشی ولیعصر (عج) ماکو،در راستای ارائه و ارتقاء خدمات مفید جهت پیشگیری،  کاهش یا رفع مشکلات نوزادان ، کودکان و بزرگسالان استثنائی و بهبود وضع ایشان و حمایت از آنان راه اندازی شده است . این مرکز در قالب خدمات کلینیکی و خدمات توانبخشی اجتماعی اختلالات متنوع  و گوناگونی را تحت پوش قرار داده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو