توسعه گردشگری دریایی با ایجاد 3 دفتر در مناطق آزاد

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: می‌خواهیم با ارتقای دفاتر در 3 منطقه آزاد، به توسعه گردشگری دریایی و صادرات کمک کنیم.

به گزارش فرینا، عباس زارعی هنزکی در نشست رونمایی از نرم‌افزار سلامت که پیش‌ازظهر امروز در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در سال گذشته سعی کرده تا روش کاری را تغییر داده و مهندسی مجدد کند. در این مهندسی مجدد آنچه برای پارک‌های علم و فناوری مهم است، بحث برنامه‌ریزی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها است.
زارعی هنزکی افزود: مهم‌ترین کاری که امسال انجام شد ایجاد فضایی برای کارگزارها و متقاضیان کسب‌وکار است که مسائل و مشکلات، استارت‌آپ‌ها با ایجاد این فضا حل شود.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در ادامه گفت: وجود شتاب‌دهنده‌ها به پارک کمک زیادی می‌کند چرا که نیاز اصلی استارت‌آپ‌ها همین شتاب‌دهنده‌ها است و آن‌ها نیاز به علمی شدن و فنی شدن دارند. همچنین در سال آینده دو تا سه برابر افزایش فضای پارک را شاهد خواهیم بود که این افزایش فضا به دلیل 47 درصد فضایی است که در شهر دانش دانشگاه تهران به پارک علم و فناوری اختصاص داده شده و ساختمان‌ها اساساً با توجه به فنّاوری و بر اساس استراتژی انجام می‌شود. یک سال و نیم طول می‌کشد تا برج دامپزشکی مسیر خود را به اتمام برساند و همچنین برج آی‌.تی و آی‌.سی‌.تی را در خیابان وصال راه‌اندازی می‌کنیم.
وی تأکید کرد: برنامه بعدی این است که در سه منطقه آزاد دفاتر خود را فعال‌تر کنیم و به گردشگری دریایی کمک کنیم و فضای صادرات را هم افزایش دهیم.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: سال 98 ممکن است برای افرادی مانند کارمندان و افراد حقوق‌بگیر سال سختی باشد ولی اقتصاد در سال 98 به‌طورقطع شکوفا می‌شود و امسال سال خوبی برای اقتصاد خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو