پاسخگویی به افکار عمومی در دیدار با فعالین اجتماعی وفضای مجازی

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند به منظور پاسخگویی به افکار عمومی با تعدادی از فعالین اجتماعی وفضای مجازی این منطقه دیدار کرد.

به گزارش فرینا؛ این نشست با محوریت کار و اشتغال با حضور مسعود نژاد حلافی مدیر اداره کار و اشتغال ، جبار سالم پور مدیر توسعه و تسهیل تولید و ریاض علی فرحانی مدیر روابط عمومی این سازمان در محل سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد .

سید علی موسوی ضمن تقدیر از مطالبه گری مردم آبادان و خرمشهر گفت: امروز افکارعمومی به دنبال سوال و پرسشگری است که باید از این پرسش ها استقبال کرد و البته دست ما در پاسخگویی خالی نیست .

موسوی با تشریح فعالیت هایی که سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون در زمینه ایجاد اشتغال داشته است؛ افزود: این سازمان نقش حاکمیتی داشته و درصدد ایجاد زیر ساخت های لازم  در حوزه اقتصادی وسرمایه گذاری در راستای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی ، افزایش بهره وری عوامل تولید، تقویت بازارها، ایجاد شرایط رقابتی بهتر و هم چنین افزایش سطح رفاه شهروندان منطقه آزاد اروند است .

وی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان مدیریت های این معاونت را با توجه به سوالات و نکات مطرح شده ملزم به تشکیل کمیته هایی برای بررسی و حصول نتیجه کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو