در آخرین جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)مطرح شد:

افزایش رضایت مسافر، مهمترین برنامه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نوروز ٩٨

آخرین جلسه ستاد عملیات سفرهای نوروزی با حضور رییس هیات مدیره و سرپرست، معاونین، مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و نمایندگان شرکت های هواپیمای و هندلینگ ها برگزار شد.

به گزارش فرینا،رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از کلیه شرکت های هواپیمایی، هندلینگ ها و ارگان های فعال در شهر فرودگاهی خواست تا در ایام نوروز با برنامه ریزی های دقیق، منظم و هوشمندانه سفرهای خاطره انگیزی را برای مسافران رقم بزنند.

علی رستمی با بیان اینکه در نوروز ٩٨ ارائه خدمات در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) باید به گونه ای باشد که مسافران تفاوت را نسبت به سال های گذشته در این مجموعه احساس کنند گفت : با رفتار و اخلاق مناسب باید میزبان و پذیرای مسافران باشیم و تکریم و رضایت مسافران باید سرلوحه کار مدیران و کارمندان این مجموعه قرار بگیرد. 

رستمی با اشاره به اهمیت بررسی مشکلات سال های گذشته در سفرهای نوروزی اظهار داشت : باید مشکلاتی که در سال های گذشته وجود داشته بررسی شوند تا از بروز مجدد آن ها جلوگیری شود.

وی گفت: در ایام سفرهای نوروزی تیم های بازرسی ویژه برای نظارت بر تمام فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت و بر اساس هماهنگی های صورت گرفته هرگونه شکایتی از جانب مسافر در کوتاهترین زمان توسط دادسرای شهر فرودگاهی رسیدگی خواهد شد.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در ایام نوروز قیمت ارائه خدمات و کالا نباید بیشتر از نرخ مصوب باشد گفت: کنترل قیمت ها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به صورت مستمر صورت میگیرد و اگر تخلفی مشاهده شود به شدت با آن برخورد خواهیم کرد و قیمت همه خدمات و کالاها باید در معرض دید مسافران و مراجعه کنندگان به فرودگاه باشد.

در ادامه جلسه عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تاکید بر حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی و هندلینگ ها به صورت تمام وقت در ایام سفرهای نوروزی در فرودگاه گفت : پاسخگویی به مسافران در زمان بروز تاخیرهای احتمالی در پروازها باید در دستور کار نمایندگان شرکت های هواپیمایی باشد.

مهدی علی عسگری از شرکت های هواپیمایی خواست تا در هنگام بروز تاخیرهای احتمالی با یکدیگر همکاری کنند و در صورت بروز تاخیر برای یک شرکت هواپیمایی، سایر شرکت ها در صورت در اختیار داشتن هواپیمای خالی آن پرواز را انجام دهند تا برنامه ریزی سفرهای مسافران بهم نخورد.

 گفتنی است، بازه سفرهای نوروزی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از ٢٠ اسفند ماه ٩٧ تا ٢٠ فروردین ماه ٩٨ تعیین شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو