یک انتصاب در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان

عضو جدید هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب با حکم خداداد غریب پور منصوب شد .

به گزارش فرینا، با حکم رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران محمد ابراهیم داداش به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب منصوب و از زحمات احمد خراسانی زاده قدردانی شد .
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در متن حکم دکتر خداداد غریب پور برای داداش آمده است : به منظور رعایت ماده ۱۱۰ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب اسفند ماه ۱۳۴۷ به موجب این حکم به عنوان عضو موظف هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع انرژی بر پارسیان جنوب به نمایندگی از شرکت ملی فولاد ایران منصوب می گردید تا در چارچوب سیاست های سازمان و قوانین و مقررات مربوطه انجام وظیفه نمایید .
در بخش دیگری از حکم رئیس هیئت عامل ایمیدرو آمده است : امید است با اتکا به خداوند متعال در انجام امور محوله و در راستای اهداف سازمان با رعایت اصول قانون مداری و توجه به اهداف دولت تدبیر و امید در اعتدال گرایی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید .
گفتنی است محمد ابراهیم داداش از چهره های جوان و باسابقه حوزه صنعت در کشور است که پیش از این در سمت عضو هیئت مدیره، معاون و مدیرعامل شرکت های مختلف مشغول به کار بوده است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو