اطلاع رسانی هماهنگ، شفاف، دقیق و به موقع موفقیت های اقتصادی كشور در جامعه تولید امید می كند

مدیر عامل بانک صادرات بهره گیری از ظرفیت اطلاع رسانی را لازمه توسعه اقتصادی در کشور دانست.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، بیست و هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با هدف تداوم اطلاع رسانی دقیق و به موقع و ایجاد فهم مشترک در انعکاس ظرفیتها و توانمندیهای اقتصادی کشور به میزبانی بانک صادرات ایران برگزار شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این جلسه با تأکید بر اینکه روابط عمومی در زنجیره ارزش یک سازمان جایگاه مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد گفت: بهترین هدیه به مردم آگاهی دادن است و وزارت اقتصاد انصافا بهترین تلاش‌های خود را برای مقابله با اقدامات تخریبی دشمنان و فشارهای بین المللی انجام داده است.

حجت الله صیدی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی در کل دنیا از کشورهای گروه ۲۰ گرفته تا سایر کشورهای دیگر با مشکلات خاص خود دست به گریبان است و فشار‌های اقتصادی و معیشتی برای مردم  وجود دارد، افزود: وظیفه داریم با اطلاع رسانی صحیح به کاهش مشکلات و نگرانی های مردم کمک کنیم و در این راستا باید همواره نیمه پر لیوان را هم دید.

صیدی خطاب به مدیران روابط عمومی زیرمجموعه‌های وزارت اقتصاد گفت: تلاش خاموش روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در جامعه اثرات ارزشمند و ماندگاری دارد.

در ادامه این نشست، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز بر هماهنگی بیشتر و اطلاع رسانی آگاهانه و دقیق از سیاست ها برنامه‌ها و اقدامات وزارت اقتصاد در راستای شفافیت بیشتر خدمات انجام شده تاکید کرد.

سید مالک حسینی، با بیان اینکه مجموعه وزارت اقتصاد به انحای مختلف اعم از تامین مالی ، بیمه ، خزانه و ... در پروژه های عمرانی کشور مشارکت دارند ، گفت: روابط عمومی ها باید همانگونه که همزمان با افتتاح پروژه ها پیوست رسانه ای برای اطلاع رسانی این پروژه ها تهیه و اجرا میکنند باید تهیه پیوست چگونگی "تامین مالی" آن را هم در دستور کار خود قرار دهند تا مردم بیشتر با نقش و خدمات مجموعه وزارت اقتصاد بیشتر آشنا شوند و در جریان این فعالیت ها قرار گیرند.

حسینی افزود: روابط عمومی زیر مجموعه های وزارت اقتصاد با همگرایی کامل در جهت پوشش کامل زحمات و اقدامات انجام شده در این حوزه و جلوگیری از سیاه نمایی ها، از عملکردهای امیدبخش دفاع خواهند کرد.

همچنین در بیست و هفتمین نشست شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ضمن تبادل اخبار مجموعه وزارت اقتصاد، در خصوص برنامه های عملیاتی و راهبرد شورای روابط عمومی در سال آتی بحث و تصمیم گیری شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.