برنامه های ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: خدمات رسانی به مسافران نوروزی که اروند را مقصد اصلی خود انتخاب می کنند، در دستور کار معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

به گزارش فرینا؛ قدرت اله طمیمیان ضمن تأکید به خدمات رسانی هر چه بهتر به همشهریان و مهمان هایی که ایام نوروز به اروند سفر خواهند کرد افزود: طبق رسم هر ساله افتخار داریم که میزبان جمع کثیری از هموطنان خویش در اروند باشیم از همین روی در این معاونت تلاش شده با برنامه ریزی صحیح، تعطیلات سال ۱۳۹۸ نوروزی متفاوت برای گردشگران و مردم منطقه باشد.

طمیمیان ظرفیت های گردشگری دفاع مقدس را یکی از ویژگی های منطقه عنوان کرد که هر ساله کاروان راهیان نور و گردشگران بسیاری را راهی آبادان و خرمشهر می کند؛ در همین راستا نیز توضیح داد: موزه جنگ، باغ موزه دفاع مقدس، علقمه، نهر خین ، یادمان شهدای شلمچه و …بخش هایی از این ظرفیت بکر و عظیم هستند که در کم تر نقطه ای از کشور می توان چنین مجموعه ای را مشاهده کرد.

وی در خصوص دیگر برنامه های در نظر گرفته شده توسط ستاد نوروزی گفت: این ستاد با برگزاری مراسم های مختلف به پیشواز نوروز خواهد رفت و در طول ایام تعطیل برنامه های متنوع دیگری نظیر جشن اقوام ایرانی، برگزاری تورهای گردشگری، آتش بازی، مسابقه کتابخوانی، اکران فیلم، پدل بورد و… را برای شادی و سرگرمی مردم عزیز در دستور کار خود خواهند داشت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان ضمن آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای مردم ایران زمین، روزهای شاد و دلپذیری را برای گردشگران و شهروندان بومی در نوروز ۱۳۹۸ پیش بینی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو