4 / احداث فرودگاه ارس تاثیر منفی بر فرودگاه تبریز نخواهد داشت

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که احداث فرودگاه در منطقه آزاد ارس، تاثیر منفی بر فرودگاه تبریز نخواهد داشت، گفت: این ادعا کاملا نادرست بوده و بسیاری معتقد هستند احداث فرودگاه در منطقه آزاد ارس سبب کسادی بازار فرودگاه تبریز می‌شود!

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، محمد حسن‌نژاد در آیین افتتاح اولین هتل پنج ستاره منطقه آزاد ارس با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، اظهار کرد: این نگاه که فروش لباس‌های برند یا افتتاح شعب چند هزار متری مارک‌های خارجی در شهری مثل تهران، نشانه باکلاسی و در شهری مثل جلفا نشانه وطن فروشی بوده، تعجب‌برانگیز است!.

حسن نژاد در ادامه با بیان این که مشکل اصلی کشورمان ما این است که هیچ چیزی سرجایش نیست، افزود: اگر قانون رعایت شود، همه چیز حل می‌شود، اما صبح بعد از قانون‌گذاری، می‌بینیم تعدادی از اجرای آن جلوگیری می‌کنند.

وی با انتقاد از به طول انجامیدن تخصیص قیر شش کیلومتر از جاده مرند ـ جلفا، گفت: در شرایطی هستیم که دولت قیر را بخشیده است، اما کارمند منطقه آزاد برای گرفتن قیر ضمانت نامه می‌خواهد، ما سیاست را کنار گذاشته‌ایم، اما کارمند اجرایی سیاست‌مدار شده است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.