7 / ضرورت همکاری قانون گذاران در تسهیل فعالیت های تجاری ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر ضرورت همکاری قانون گذاران در تسهیل فعالیت های تجاری ارس تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، محسن نریمان در آیین افتتاح پروژه‌های صنعتی و گردشگری منطقه آزاد ارس که با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در هتل امپریال ارس برگزار شد، با بیان اینکه درصدد تبدیل شدن منطقه شماره یک در بین مناطق آزاد کشور هستیم، افزود: بدون توجه به توسعه گردشگری این هدف محقق نمی شود
نریمان با بیان اینکه مقدمات ساخت فرودگاه ارس انجام شده است، افزود: با ایجاد تعامل درصد رفع موانع و کسب مجوز کمیته فضایی هستیم.
وی با اعلام اینکه تراز تجاری منطقه آزاد ارس مثبت است، گفت: 220 میلیون دلار در سال جاری صادرات داشتیم و در 11 ماهه امسال با احتساب عوارض خروج شاهد افزایش 20 درصدی درآمد منطقه نسبت به سال گذشته هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس جذب سرمایه گذار در منطقه آزاد ارس را بیش از یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 2 هزار میلیارد تومان طرح صنعتی کشاورزی و گردشگری هدف گذاری شده است.
نریمان تعدد بخشنامه ها را مانع فعالیت های اقتصادی در منطقه عنوان کرد و گفت: ما در حالی که مشمول ثبت سفارش نبودیم به بخشنامه های دولتی عمل کردیم.
وی افزود: همان طور که در اوج تحریم ها به تولید و تجارت در منطقه ادامه دادیم، امروز نیز می توانیم نفس گاه اقتصادی کشور در شرایط کنونی باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.