انتصابات جدید در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

علی رستمی، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) طی حکمی حسن خوشخو را به سمت سرپرست معاونت امور بهره برداری فرودگاهی و مصطفی مهردادفر را به سمت سرپرست دفتر پیمان و امورقراردادها منصوب کرد.

به گزارش فرینا ، علی رستمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره در ابتدا جلسه معارفه سرپرستان جدید معاونت بهره برداری فرودگاهی و اداره کل پیمان و امور قراردادها با اشاره به اهمیت معاونت بهره برداری فرودگاهی گفت: این معاونت از بخش های عملیاتی، فنی مهندسی،  IT و عملیات فرودگاهی تشکیل شده و یکی از پرکار ترین و با اهمیت ترین بخش های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  است. 

رستمی افزود: من با نگاه به نیرو های شایسته شاغل در شرکت شهر فرودگاهی، اقای خوشخو را که از چهره های شناخته شده صنعت هوانوردی هستند را انتخاب کردم.

وی ضمن تقدیر از تلاش ها وخدمات موحدی به عنوان معاون توسعه زیرساخت که همزمان مدیرکل سابق دفتر پیمان و امور قرارداد ها بود گفت: با پیشنهاد سرکارخانم  آذر موحدی، آقای مصطفی مهردادفر را به سمت سرپرست دفتر پیمان و امور قردادها منصوب می کنم.


شروع عملیات اقتصادی منطقه آزاد شهر فرودگاهی از اوایل سال آینده 

رییس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در ادامه گفت: شروع عملیات اقتصادی منطقه آزاد شهر فرودگاهی از اوایل سال آینده آغاز می شود و دفتر پیمان و امور قرارداد ها نقش مهمی در این عملیات ایفا می کند.

در ادامه این جلسه حسن خوشخو، سرپرست معاونت امور بهره برداری فرودگاهی ضمن تشکر از اعتماد مدیر عامل شرکت برای انتصاب این سمت گفت: معاونت بهره برداری ظرفیت اجرایی بسیار بالایی دارد و در ابتدای بهار سال آینده برنامه عملیاتی با هدف ارتقای ایمنی فرودگاهی ارائه می کنم.

مصطفی مهردادفر، سرپرست جدید دفتر پیمان و امور قرارداد ها نیز کفت: طبق فرمایشات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ،شفاف سازی، روان سازی و سالم سازی سه هدف اصلی من در این اداره کل است.

گفتنی است، حسن خوشخو از مدیران با سابقه صنعت هوانوری کشور است که پیش از این معاون مدیرکل حراست سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرکل حراست شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی ومدرس ایکائو بوده است .

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو