نامداران موسیقی پاپ کشور در فستیوال بزرگ نوروزی قشم

جمعی از نامداران هنر موسیقی پاپ کشورمان با حضور در فستیوال بزرگ قشم شب های خاطره انگیزی را برای علاقمندان به این هنر به یادگار می گذارند.

به گزارش فرینا، فرزاد فرزین، شهاب مظفری، امید حاجیلی، گروه سِون بند، گروه ماکان بند، مهدی احمدوند، گروه پازل بند، رضا صادقی، فرزاد فرخ، بابک جهانبخش، علیرضا طلیلسچی، آرش مسیح و علی یاسینی هنرمندانی هستند که به ترتیب از 29 اسفند امسال تا 14 فروردین 98 با اجرای هنر موسیقی، شور و شعفی به یاد ماندنی تقدیم علاقمندان خواهند کرد.
 
فستیوال بزرگ قشم به عنوان کنسرت های نوروزی ویژه بهار 98 همه شب از ساعت 24 در سالن مرکز نمایشگاه های بین المللی قشم اجرا می شود و علاقمندان می توانند از هم اینک نسبت به رزرو بلیط و انتخاب صندلی از طریق سایت iranconcert.com  و aradconcert.com  اقدام نمایند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن ظرفیت های متنوع در حوزه گردشگری از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، دره تندیس ها، بام قشم، تنگه چاهکوه، دره ستاره ها، جزایر ناز، خلیج دلفین های آزاد، سایت تخم گذرای لاک پشت های پوزه عقابی، موزه منحصر به فرد ژئوپارک، سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت، غارهای خوربس و دهها ظرفیت دیگر و مهمتر از همه اخلاق مهربانه و مهمان دوستی مردم این منطقه، در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.