8 دستگاه خودروی مجهز آتش نشانی وخدمات شهری منطقه آزاد چابهار رونمایی شد

مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: 8 دستگاه خودروی مجهز آتش نشانی و خدمات شهری این منطقه در آستانه فرا رسیدن سال جدید با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران، گردشگران و همچنین شهروندان چابهاری رونمایی شد.

به گزارش فرینا، اقبال صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ماشین آلات و تجهیزات مشتمل برخودروی واتر جت مقره شور 12 تنی، خودروی پیشروی آتش نشانی 150 لیتری، خودروی آتش نشان 6 هزار لیتری، موتورسیکلت آتش نشانی 24 لیتری، دستگاه واترمیست 120 لیتری، خودروی مکانیزه حمل زباله 16 مترمکعبی، خودروی مکانیزه حمل زباله 6 تنی و خودروی مکانیزه جاروب خیابانی 6 تنی است.
صادقی افزود: همچنین تجهیزات ایمنی و آتش نشانی شامل ست های امداد و نجات در ارتفاع، سیستم اولماترو، فن های قوی ضد انفجار و تخلیه دود، لباس های ضدحریق و عبور از آتش، پتوی ضدحریق و سایر لوازم و تجهیزات آتش نشانی هستند.
مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: المانی با طرحی از تنبورک ساز محلی بلوچستان و دعای تحویل سال نو طراحی و در ورودی به بازارهای تجاری نصب شده است.
وی به برخی فعالیت ها برای استقبال مناسب از مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: زیباسازی، رنگ آمیزی، هرس درختان، کاشت گل و گیاه، مرمت و بهسازی معابر، بوستان ها، چراغانی، نورپردازی و آماده سازی تمامی مکان های اسکان و تفریحی مسافران انجام شده است.
صادقی بهسازی سرویس های بهداشتی و اقدامات لازم برای آماده سازی مسیرهای دسترسی به پلاژ ساحلی تیس و پارکینگ ها را از دیگر اقدامات منطقه آزاد چابهار برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی عنوان کرد.
وی نصب المان مناسب با سال نو، رونمایی از تجهیزات ایمنی و ماشین آلات خدمات شهری، اطلاع رسانی مناسب از نحوه ارائه خدمات و معرفی منطقه از طریق رسانه ها و رادیو بهار (صدای منطقه آزاد چابهار)، برگزاری مانور آمادگی امداد و نجات ستاد اجرایی خدمات سفر، برگزاری کلاس آموزشی با محوریت آشنایی با مخاطرات چهارشنبه سوری، بازگشایی معابر و اصلاح راه های دسترسی به ساحل و مکان های دیدنی و تاریخی از سایر اقدامات انجام شده برای خدمات بهتر به گردشگران عنوان کرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو