419 نوبت پخش تیزر تبلیغاتی قشم از 8 شبکه استانی هدف

رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تهیه و پخش تیزر معرفی ظرفیت های قشم در استان های مختلف کشور برای ایام نوروز خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده با اشاره به برنامه های کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به منظور آگاهی بخشیدن به گردشگران و معرفی آثار و جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی جزیره به مردم کشور بیان داشت: ساخت دو تیزر در همین خصوص و پخش آن در هشت استان کشور یکی از فعالیت های این کمیته بوده است.
وی اطلاع رسانی موثر از امکانات و خدمات جزیره را در جذب هرچه بیشتر گردشگران موثر دانست و گفت: این تیزرها که در دو زمان 32 ثانیه ای و 15 ثانیه ای تنظیم شده است،  در روزهای 28 و 29 اسفند ماه، 419 بار در استان هایی که مخاطبان وفادار قشم محسوب می شدند، پخش می شود.

به گفته رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ، استان مازندران و گیلان با 63 بار نوبت پخش، پربازدیدترین آمار را به خود اختصاص داده اند و استان سمنان با 58 بار و استان های خراسان رضوی و یزد با 52 بار نوبت پخش در جایگاه دوم قرار دارند.
شیخ زاده در توضیح بیشتر عنوان کرد: تیزرهای معرفی ظرفیت های قشم 51 بار در  استان فارس و 48 بار در استان اصفهان پخش شد و آمار نهایی این بازدیدها به استان گلستان با 32 بار نوبت پخش اختصاص دارد.
وی با اشاره به سامانه الکترونیکی ثبت اطلاعات گردشگری که در نوروز 97 به همت مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم رونمایی شد، اذعان داشت: این سامانه هوشمند که مجهز به سیستم هوش مصنوعی و آنالیزور لحظه ای اطلاعات است، آمار لحظه ای و تحلیلی از وضعیت گردشگران نوروزی بر اساس تعداد افراد و قومیت و استان مبداء، در جزیره زیبای قشم ارایه می دهد.
شیخ زاده، سامانه مذکور را در قالب یک داشبورد مدیریتی معرفی کرد و تاکید کرد: مقایسه آماری اطلاعات ثبت شده  توسط این سامانه بر روی نقشه ایران، راهنمای ما در انتخاب استان هایی بود که جزیره قشم را به عنوان مقصد سفر نوروزیشان بیشتر از سایر استان ها انتخاب کرده بودند.
وی از برنامه ریزی های گوناگون این کمیته برای پر کردن اوقات فراغت گردشگران نوروزی به بهترین شکل ممکن با برپایی جشنواره ها، کنسرت ها، نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی خبر داد و افزود: نوروز 98، جزیره قشم با رنگ و رویی متفاوت تر از هر سال دیگر، پذیرای گردشگران نوروزی وفادار خود است.
رییس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار کرد: تهیه بروشور، پلاکارد و تراکت های اطلاع رسانی با موضوعات مختلف از جمله معرفی جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی، موزه ها و توصیه های ایمنی، انتظامی و بهداشتی بخش دیگری از فعالیت های انجام شده توسط این کمیته در ایام نوروز است.
قشم بزرگترین جزیره در جنوب کشور، بهترین هدف سفر و گردشگری در ایام نوروز محسوب می شود و با دارا بودن جذابیت های تاریخی، دریایی، هوایی و گردشگری، بهترین خاطره سفر را برای مسافران نوروزی رقم خواهد زد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو