کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک قشم،تامین کننده رفاه و آسایش گردشگران نوروزی

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تامین رفاه و آسایش گردشگران نوروزی را وظیفه اصلی این کمیته در ایام نوروز معرفی کرد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با تاکید بر لزوم  ارتقای سطح ایمنی و امنیت شهروندان و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد: این کمیته به منظور انتظام بخشی به تردد گردشگران نوروزی و همچنین تدوین و اجرای طرح های انتظامی، امنیتی و ترافیکی و نظارت بر عملیاتی کردن آن تشکیل شده است.
وی به تشریح وظایف کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم پرداخت و گفت: تهیه طرح ترافیکی درون شهری با رویکرد ایجاد تسهیلات برای رفاه حال گردشگران، اجرای موثر آن توسط همه دستگاه های عضو این کمیته در سطح جزیره و اجرای طرح های روان سازی در مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی و تاریخی(پر تردد) بخشی از وظایف این کمیته می باشد.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، فراهم نمودن تسهیلات تردد برای گردشگران از مبادی ورودی جزیره به مراکز شهری را از دیگر وظایف کمیته دانست و ادامه داد: ساماندهی و نظارت بر ساعات کار ناوگان تاکسیرانی، همچنین آموزش آنان به منظور سرویس دهی مناسب به گردشگران و  استقرارکیوسک های نیروی انتظامی در مراکز تفریحی و گردشگری از جمله سایر اقدامات این مجموعه می باشد.
به گفته رفیعی،  اطلاع رسانی در مورد مراکز فعال خدمات خودرویی، هماهنگی با دادگستری و دادسراها جهت استقرار قاضی کشیک و  همکاری با شوراهای حل اختلاف در استان و شهرستان ها و ایجاد شعب کشیک بخش دیگری از وظایف کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم برای تامین امنیت گردشگران در ایام نوروز 98 می باشد.
وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: در همین راستا، اقدامات حفاظتی و امنیتی در سواحل جزیره، پارک ها، کمپ پارک ها و مراکز اسکان مسافران نیز برعهده این کمیته خواهد بود.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ضمن آرزوی خلق اوقاتی خوش برای گردشگران جزیره در عید 98 اذعان داشت: انتخاب جزیره آرام و زیبای قشم به عنوان مقصد گردشگری در تعطلات نوروزی، بهترین لحظات را برای مردم کشورمان خواهد ساخت.
وی همچنین از همکاری و تلاش های نیروی انتظامی، دریابانی، پلیس راه و پلیس راهور در جهت تامین امنیت جزیره قدردانی کرد.
شایان ذکر است، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است که از آذر ماه 96 در قشم آغاز به کار کرده است. این ستاد به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات خود به گردشگران نوروز 1398 از 25 اسفند ماه آغاز به کار کرده و از 9 کمیته در جنبه های مختلف خدمت رسانی تشکیل شده است که شامل؛ کمیته های حمل و نقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاع رسانی، تبلیغات-امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامه ریزی و آمار، نظارت- تنظیم بازار- ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت-سلامت و محیط زیست، خدمات انتظامی-امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو