فعالیت‌های سال 97 سازمان زمینه‌ساز رونق تولید در سال 98 منطقه آزاد چابهار خواهد بود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: کارکنان سازمان منطقه آزاد چابهار لحظات تحویل سال نو 98 را میهمان شهدای گمنام بودند و مراسم ویژه تحویل سال نو را در مزار شهدای گمنام واقع در صحن مسجد پیامبر اعظم (ص) منطقه آزاد چابهار برگزار کردند.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی دقایقی پس از تحویل سال نو، نوروز را به همه حاضران در این مراسم تبریک گفت و با درود و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، توفیق خدمت برای دولت و خدمتگزاران نظام و سربلندی ملت ایران اظهار داشت: کارکنان سازمان منطقه آزاد چابهار لحظات تحویل سال 98 را در جوار مزار شهدای گمنام سپری کردند تا تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های والای آنان داشته باشند و عهد ببندند که در سال جدید نیز همچون گذشته بر اصول و پیمانی که با شهدا داشته‌اند با یکدیگر همراه و همقدم بمانند.

کردی با تقدیر از کارکنان سازمان منطقه آزاد برای تلاش‌های صادقانه در راستای مأموریت‌های این سازمان در سال 97 عملکرد همه حوزه‌های منطقه را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به قراردادهایی که در این سال بسته شد، حاصل تلاش و خدمات آنان را رونق تولید در سال جدید عنوان کرد.

وی برنامه‌های اجرایی تمام حوزه‌های منطقه آزاد چابهار در سال 98 را در حوزه تولید و زمینه‌ساز رونق تولید عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های عمرانی منطقه در سال جدید باید زیرساخت‌های تولید را تأمین سازد و حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری را نیز با توسعه صنایع خلاق و به حاصل رساندن برنامه‌ریزی‌هایی که برای رونق تولید و تجاری‌سازی صنایع‌دستی انجام داده‌ایم، پیش خواهیم برد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، ترانزیت را نیز تولید خدماتی عنوان کرد که در راستای حمایت از تولید با برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند نقش مهمی در رونق تولید ایفا کند.

کردی در پایان سخنانش بار دیگر به موفقیت‌های زیربنایی این سازمان در سال 97 اشاره‌کرده و تصویب توسعه منطقه آزاد چابهار در روزهای پایانی سال را که هدیه‌ای نوروزی از سوی دولت و شورای عالی مناطق آزاد به مردم چابهار و منطقه بود، مایه رونق بیشتر اقتصاد و تولید منطقه در سال‌های پیش رو دانست.

وی همچنین توجه بیشتر به رفاه و معیشت مردم و توسعه اشتغال در منطقه را مورد تأکید قرارداد و از کارکنان و مدیران سازمان خواست این موضوع را نیز در سال 98 سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو