آغاز به کارمرکز پایش و مدیریت هوشمند کیش

با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مرکز پایش و مدیریت هوشمند کیش کار خود را آغاز کرد.

به گزارش فرینا، مرکز هوشمند پایش و مدیریت آنلاین با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاون برنامه و توسعه مدیریت شورای عالی مناطق آزاد کشور فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز کرد.

با راه اندازی این مرکز هوشمند، از این پس آمار و داده های بخش حمل و نقل و تردد های فرودگاهی و بندری شامل هواپیما و کشتی های مسافری و باری به جزیره کیش به صورت آنلاین ثبت و مدیریت می شود.

همچنین، پایش مداوم و مستقیم مراکز خدماتی و امدادی، بهداشتی، درمانی و اورژانس، نقاط حادثه خیز و وضعیت حمل و نقل عمومی درون شهری و مدیریت بر حوادث غیر مترقبه  از دیگر کارکردهای مرکز مدیریت هوشمند کیش است. 

نظارت و مدیریت آنلاین بر منابع توزیع و ذخیره سازی مواد غذایی، سوخت و کالاهای اساسی از دیگر قابلیت های این مرکز است.

در مراسم راه اندازی این مرکز هوشمند و الکترونیکی که در ساختمان شرکت آب، عمران و خدمات منطقه آزاد کیش مستقر است، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد، علیرضا جعفری هرندی معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

 امکان ایجاد انواع داشبوردهای مدیریتی و انتساب آن‌ها به کاربران مختلف، مدیریت چندین شاخص یا معیار در یک داشبورد با فرض‌های یـکسان و یا غیر یـکسان، پیگیری و حرکت در عمق داده‌ها، به روز رسانی اتوماتیک، استفاده از انواع گزارش‌ها و نمودارهای آماری از قابلیت های مراکز پایش و مدیریت هوشمند است. 

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.