پیام نوروزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سال "رونق تولید"

بهار از راه رسید و زمین جامه نو به تن پوشید، طراوت و تازگی، شادابی، نشاط و امید، ارمغان بهار به مردمان نجیب، مهربان و مهمان دوست جزیره قشم در جنوب سرزمین ایران اسلامی است.

فرا رسیدن نوروز باستانی را به یکایک مردم فهیم این جزیره چه آنان که زاده این سرزمین هستند و چه آنانی که با اهداف خدمت در بخش های مختلف، جزیره زیبای قشم را برای کار و زندگی انتخاب کرده اند شاد باش عرض می کنم و امیدوارم در سال پیش رو با همت بلند و عزم زنان و مردان خردمند جزیره، شاهد تحقق برنامه های توسعه ای در بخش های مختلف صنعتی، تجارتی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، خدمات رفاهی و دیگر بخش ها باشیم.
اطمینان دارم در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) به عنوان سال "رونق تولید" نامگذاری شده است، همه باید با نگاهی مشترک به آینده کشور و در قشم به عنوان منطقه ای سرشار از ظرفیت های کاری، بتوانیم با تلاش مضاعف و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی سهم قشم را در تحولات کلان کشور با رونق دادن به محصولات تولیدی صادرات محور ارتقا دهیم.
از این فرصت استفاده کرده با خوشامدگویی به مهمانان و گردشگران نوروز 98 قشم، از همه دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و فعالان اقتصادی در همه حوزه ها انتظار دارم با تکریم جانانه مهمانان نوروزی، خاطره ای فراموش نشدنی را برای سفر این عزیزان به جزیره زیبای قشم رقم بزنیم.
از پیشگاه یگانه مهربان عالم تمام ایام سال 98 را برای تک تک مردم مهربان این دیار همراه با سلامتی، شادکامی و موفقیت آرزومندم.

حمید رضا مومنی 
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو