در شب سال نو؛ درگهان، میزبان 4 هزار مهمان

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم، از حضور 4 هزار مهمان در مراسم پرشور عید 98 در این شهر خبر داد.

به گزارش فرینا، امیر سلکی با اعلام این خبر بیان کرد: در مراسم جشن باستانی نوروز سال 1398 که برای نخستین بار در شهر درگهان برگزار شد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان و مسئولین ادارات شهرستان حضور داشتند.
وی با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان و گردشگران از این مراسم افزود: همراهی و همکاری مدیران مجتمع های تجاری به ویژه مدیریت و کسبه مجتمع تجاری دریا، یکی از مهم ترین عوامل برگزاری مطلوب این جشن بود.
به گفته سلکی، نورافشانی، برگزاری کنسرت موسیقی، اجرای استند آپ کمدی و برنامه های مفرح از جمله اقدامات انجام شده در این مراسم بود که با مشارکت بخش خصوصی درگهان به اجرا درآمد.
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک سال جدید به مردم جزیره قشم، آمادگی شهر درگهان را برای پذیرایی شایسته از گردشگران نوروزی  یادآور شد و از همکاری جامعه مجتمع های تجاری و بازاریان و کمیته هتلداران و مراکز اقامتی درگهان، جامعه فعالین اقتصادی قشم، بازرگانان و شهروندان درگهان، در جهت رفع کمبودها  و خلق خاطره ای خوش برای گردشگران نوروزی قدردانی کرد.
گفتنی است، دَرگَهان یکی از شهرهای جزیره قشم واقع در جنوب کشور، در 20 کیلومتری غرب شهر قشم است که از دیرباز مرکز تجارت و داد و ستد این جزیره محسوب می شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.