نگاه کنفدراسیون آسیا به ایران تغییر خواهد کرد / بوکس ایران در حال پوست اندازی است

نماینده وزن 56 کیلوگرم تیم ملی بوکس، گفت: با برگزاری تورنمنت جام مکران کنفدراسیون بوکس آسیا و فدراسیون جهانی با خبر شدند که بوکس ایران در حال پوست اندازی است و نگاه آنها به فدراسیون ایران قطعا تغییر خواهد کرد.

به گزارش فرینا، سجاد محمدپور در گفت‌وگو خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که در تورنمنت بین‌الملی جام مکران حریفان شما چطور بودند، گفت:‌ انصافا حریفان خوبی در این رقابت داشتم. نماینده قزاقستان، ترکمنستان و آرش کاسپور از حریفان من در این تورنمنت بودند. دو بوکسور خارجی، از بوکسورهای خوبی هستند که در بازی‌های ‌آسیایی جاکارتا حضور داشتند. نماینده قزاقستان در مسابقات WSb فعالیت می‌کند و یک بوکسور کاملا حرفه‌ای است. در فینال مقابل قزاقستان بازی را واگذار کردم و به مدال نقره رسیدم.

محمد پور در ادامه صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: میزبانی چابهار خیلی خوب بود و در این رقابت‌ها ۷ تیم خارجی با بوکسورهای سطح بالا حضور داشتند. برگزاری چنین تورنمنتی به بوکس کشورمان اعتبار می‌دهد. نماینده کنفدراسیون آسیا به عنوان ناظر در این رقابت‌ها حضور داشت و او شاهد بود که مسابقات در چه سطحی برگزار شد. برگزاری تورنمنت مکران آغاز یک مسیر جدید است و به نظرم این روند باید ادامه داشته باشد.

نماینده وزن ۵۶ کیلوگرم تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که به نظر شما آیا پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا چابهار می‌تواند یک مرحله میزبان اردوی تیم ملی بوکس باشد، گفت: چابهار فضای خوبی برای تمرین کردن دارد. آنها رینگ و سالن بدنسازی خوبی داشتند. اگر یک مقدار امکانات آنها بیشتر باشد به اعتقادم به خاطر نزدیک بودن شرایط آب و هوایی تایلند و چابهار ما می‌توانیم اردوهای مرحله آخر را در چابهار برگزار کنیم.

دارنده نشان نقره تورنمنت جام مکران در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: برگزاری تورنمنت مکران دو جنبه مثبت برای بوکس ایران داشت، اول اینکه کنفدراسیون بوکس آسیا و فدراسیون جهانی با خبر شد که بوکس ایران در حال پوست اندازی است و نگاه آنها به بوکس ایران قطعا تغییر خواهد کرد، نکته دوم اینکه با برگزاری یک تورنمنت بین المللی بیش از 30 مشت زن ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند و محک خوبی برای تمام بوکسورها بود، تیم ملی قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کند و این تورنمنت برای ما یک دیدار تدارکاتی بسیار خوبی بود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو