سایت پروازی جزایر ناز استانداردسازی شد / انجام 300 پرواز بالگردی در روز

سرپرست انجمن ورزش‌های هوایی منطقه آزاد قشم از گردشگران دعوت کرد تا از سایت پروازی جزایر ناز دیدن نمایند.

 به گزارش فرینا، کاپیتان رضا صداقت صبح روز جمعه دوم فروردین ماه 1398 با حضور در سایت پروازی جزایر ناز ضمن خوش آمدگویی به گردشگران حاضر در این منطقه، بیان داشت: پروازهای تفریحی و گردشگری این سایت پروازی از نخستین روز فروردین ماه 98 با حضور خلبان ها و وینچ من های پروازی ایران آغاز به کار کرده و با 220 پرواز ادامه یافت.
وی با اشاره به استاندارسازی های صورت گرفته در این سایت به منظور افزایش ایمنی های پروازی، افزود: بالگردهای مستقر در این سایت از لحظات نخست صبح امروز 110 پرواز انجام داده اند و پیش بینی می شود تا پایان ساعت کاری امروز این رقم به 300 پرواز برسد.
سرپرست انجمن ورزش‌های هوایی منطقه آزاد قشم ضمن تبریک سال جدید به تمامی مردم ایران و گردشگران نوروزی جزیره گفت: تا این لحظه با استقبال خوب گردشگران جزیره، تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا لحظاتی بی نظیر بر فراز آسمان قشم  برای علاقمندان به ورزش های هوایی خلق کنیم. از هم وطنان عزیزمان  در سراسر کشور دعوت می کنیم تا با گذراندن ایام نوروز در جزیره زیبای قشم، یک سفر متفاوت را تجربه کنند.
گفتنی است، جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن ظرفیت های ارزشمند گردشگری طبیعی از جمله؛ طولانی ترین غار نمکی جهان، موزه ژئوپارک، جنگل های دریایی حرا، دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، گردشگری تاریخی همچون؛ قلعه پرتغالی ها، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت، گردشگری ورزشی  شامل؛ ورزش های دریایی، هوایی و ساحلی و مهم تر از همه مهمان نوازی مردم این دیار، هم زمان با  آغاز تعطیلات پایان سال میزبان انبوه گردشگران است که از نقاط مختلف ایران به این جزیره زیبا در جنوب کشور سفر می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو