ورود به قشم بدون توقف از طریق لندینگ کرافت ها / نصب 20 گیت ویژه خودرویی در بندر پهل

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: با نصب 20 گیت ورودی در بندر پهل، مسافران خودوریی جزیره قشم بدون توقف وارد لندینگ کرافت ها (شناورهای ویژه حمل خودرو) می شوند.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی اعلام کرد: نصب 20 گیت ورودی خودرو در بندر پهل با هماهنگی انجام شده با فرماندار و همچنین فرمانده یگان دریابانی این بندر، با هدف تکریم مهمانان و گردشگران نوروزی قشم امکانپذیر شده است.
کمالی ادامه داد: گردشگرانی که با وسایل نقلیه شخصی و عمومی از راه های دور به مقصد جزیره قشم ساعات زیادی را در راه بوده اند با این اقدامات بدون توقف در بندر پهل و در کمترین زمان ممکن به روی لندینگ کرافت های ویژه حمل خودروها نتقل می شوند.
به گفته عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، از ساعت اولیه دومین روز فروردین 98 تا هم اینک (ساعت 18 و 30 دقیقه) تعداد 34 هزار و 749 گردشگر با استفاده از هشت هزار و 389 دستگاه انواع خودرو از بندر پهل وارد بندر لافت در جزیره قشم شدند.
وی با اعلام اینکه در مدت زمان مشابه سال گذشته 32 هزار و 577 گردشگر با هشت هزار و 389   دستگاه خودرو وارد جزیره قشم شده بودند، افزود: طی حدود 19 ساعت گذشته مسافران ورودی از بندر پهل به جزیره قشم نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 7 درصد افزایش داشته است.
کمالی گفت: انتقال خودرو مسافران بر روی لندینگ کرافت ها حتی در شرایط جزر آب دریا هم همانند موقعیت مد دریا به نحو شایسته در حال انجام است.
به گفته وی، پیک ورود مسافران نوروزی از بندرپهل به جزیره قشم در دومین روز بهار 97 به ساعات اولیه صبح مربوط می شد در حالیکه امروز پیک ورود گردشگران از این مسیر در ساعات میانی روز بیشتر بوده است.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اظهار کرد: سال گذشته در دومین روز از فروردین به ترتیب بیشترین گردشگران از خراسان، کرمان، اصفهان، فارس و تهران به قشم سفر کردند در صورتیکه امسال به ترتیب گردشگران خراسان، تهران، اصفهان، فارس و کرمان در رتبه های اول تا پنجم قرار دارند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده و مردم این دیار همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی میزبان انبوه گردشگران از نقاط مختلف ایران و چند کشور خارجی هستند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.