رونق تولید و اشتغال سرلوحه مدیران در منطقه آزاد چابهار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: توجه بیشتر به رفاه، معیشت مردم، توسعه، رونق تولید و اشتغال سرلوحه فعالیت های مدیران قسمت های مختلف این منطقه در سالجاری خواهد بود.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تحقق شعار امسال را زمینه تمام فعالیت های منطقه آزاد چابهار قرار خواهیم داد.
وی بیان کرد: برنامه ‌های اجرایی تمام حوزه‌ های منطقه آزاد چابهار در سالجاری زمینه ‌ساز رونق تولید است.
کردی گفت: فعالیت‌های عمرانی در سال جدید باید زیرساخت‌ های تولید را تامین کند تا موفقیت لازم حاصل شود.
وی ادامه داد: ترانزیت نیز تولید خدماتی است که در راستای حمایت از تولید با برنامه ‌ریزی صحیح می‌ تواند نقش مهمی در رونق تولید ایفا کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به موفقیت‌های زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در سال 97 اشاره ‌کرد و افزود: تصویب توسعه منطقه آزاد در روزهای پایانی سال هدیه ‌ای نوروزی از سوی دولت و شورای عالی مناطق آزاد به مردم چابهار بود که این امر نوید دهنده رونق بیشتر اقتصاد و تولید منطقه در سال‌ های پیش رو است.
کردی از تلاش های اعضا و روسای 12 گانه ستاد اجرایی خدمات سفرمنطقه آزاد چابهار و کارکنان سازمان در استقبال از مسافران نوروزی و مهیا کردن امکانات برای گردشگران قدردانی کرد.
به گزاش ایرنا، منطقه آزاد چابهار برای استقبال از مسافران در سال نو برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری را تدارک دیده است.
راه اندازی شناه گاه امن در پلاژ تفریحی تیس، تدوین و طراحی جدول برنامه های نوروزی و اهداء پکیج های فرهنگی به مسافران و گردشگران نوروزی،برپایی نمایشگاه سوغات، هدایا، صنایع دستی و غذاهای محلی کشور، اطلاع رسانی از خدمات و برنامه ها در رسانه ها، بازگشایی راههای دسترسی به مناطق گردشگری، پاکسازی، زیبا سازی سواحل و مکان های اسکان مسافران، تدارک جشنواره بهار در چابهار از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام تعطیلات نوروزی در منطقه آزاد این شهرستان است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.