100 سورتی پرواز سهم سه روز اول تعطیلات نوروزی قشم

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم از انجام 100 سورتی پرواز در این فرودگاه از 29 اسفند سال گذشته و دو روز نخست نوروز 98 از طریق فرودگاه های تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و یک خط بین المللی دبی خبر داد.

به گزارش فرینا، جعفر پاک نژاد با اعلام اینکه طی این سه روز چهار هزار و 335 گردشگر از طریق آسمان وارد جزیره قشم شدند، افزود: سال گذشته در مدت مشابه سه هزار و 853 گردشگر از طریق پرواز وارد فرودگاه بین المللی قشم شدند که آمار امسال حکایت از رشد بیش از 37 درصدی سفرهای هوایی به این جزیره دارد.
پاک نژاد ادامه داد: طی این مدت چهار هزار و 198 گردشگر از فرودگاه قشم به مقصد شهرهای خود پرواز کردند در حالیکه آمار سال گذشته نشان از خروج سه هزار و 142 مسافر از این فرودگاه دارد.
به گفته رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم، گردشگران جزیره قشم طی این مدت از طریق شرکت های قشم ایر، تابان، ماهان، آتا، معراج، کاسپین، وارش و آسمان به جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس سفر کرده اند.
وی اظهار کرد: قشم ایر با بیشترین پروازها و انتقال مسافران در راس شرکت های هوایی مسیر قشم قرار دارد و معراج و وارش طی این مدت هر کدام با یک پرواز در ردیف کم پروازترین ها بودند.
بنا به این گزارش، مهمانان جزیره قشم در طول سال از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین المللی قشم)، زمینی مسیر خودرویی مسافران از بندر پهل در بندر عباس به بندر لافت در جزیره قشم با حمل خودروها توسط شناورهای لندینگ کرافت و دریایی از اسکله شهید حقانی بندر عباس به اسکله شهید ذاکری شهر قشم وارد این جزیره زیبا می شوند.
همه ساله شمار زیادی از هموطنانمان با آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز از نقاط مختلف کشور با هدف بازدید از ظرفیت های گردشگری قشم به ویژه طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، دره ستاره ها، دره و تنگه چاهکوه، جزایر ناز، غارهای خوربس، چاه های تلا و بادگیرهای زیبای بندر تاریخی لافت، خلیج دلفین های هنگام، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، موزه ژئوپارک شهر قشم، سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها و مهمتر از همه استفاده از غذاهای لذیذ بومیان که با ماهیان خلیج فارس طبخ می شود راهی این جزیره در جنوب کشور می شوند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.