رشد بیش از 45 درصدی بازدید از اماکن گردشگری جزیره قشم

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ورود 147 هزار و 970 گردشگر از نقاط مختلف ایران به جزیره قشم در سه روز (29 اسفند 97 و اول و دوم فروردین امسال) خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی با اعلام اینکه سال گذشته در سه روز مشابه 147 هزار و 206 گردشگر از سه مبدا ورودی فرودگاه، اسکله پهل و اسکله شهید حقانی وارد این جزیره شدند، افزود: براساس آمار ثبت شده، در نوروز امسال 774 گردشگربیشتر از تعداد مهمانان سال گذشته به جزیره قشم سفر کرده اند.
کمالی ادامه داد: طی این مدت 44 هزار و 479 نفر جزیره قشم را به مقصد نقاط دیگر کشور ترک کردند که در مقایسه با 49 هزار و 393 هزار نفر مدت مشابه سال گذشته نشان از ماندگاری بیشتر گردشگران در جزیره قشم دارد.
به گفته عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، در سه روز ابتدایی تعطیلات امسال 118 هزار و 499 نفر از اماکن گردشگری، تفریحی و تاریخی قشم دیدن کردند که در مقایسه با رقم 101 هزار و 668 نفر سال گذشته، از رشد افزون بر 45 درصدی برخوردار بوده است.
وی اظهار امیدواری کرد که همه مردم قشم اعم از فعالان اقتصادی در بخش های مختلف و خدمتگزاران مهمانان نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در ادامه روزهای تعطیلات نوروز 98 هم میزبان خوبی برای هموطنانمان باشند.
بنا به این گزارش، گردشگران در سفر به جزیره قشم از ظرفیت هایی همانند طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، دره ستاره ها، دره و تنگه چاهکوه، جزایر ناز، غارهای خوربس، چاه های تلا و بادگیرهای زیبای بندر تاریخی لافت، خلیج دلفین های هنگام، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، موزه ژئوپارک شهر قشم، سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها بازدید می کنند و طی مدت اقامت در این منطقه از غذاهای لذیذ بومیان که با ماهیان خلیج فارس طبخ می شود نیز غافل نمی شوند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو