شادمانه ای نوروزی با کارناوال موزیکال عروسکی مُبارک در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اجرای کارناوال موزیکال عروسکی "مُبارک" ویژه نوروز 98 با هدف ایجاد شور، نشاط و شادمانی بین مردم به ویژه کودکان شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری اعلام کرد: کارناوال موزیکال عروسکی مُبارک، یکی از هشت ویژه برنامه فرهنگی ـ هنری این مدیریت در ایام نوروز 98 است که از سوی هنرمندان کانون هنر قشم اجرا می شود.
کمساری ادامه داد: این برنامه شاد و مفرح در نقاط مختلف شهر قشم همانند اماکن تفریحی، مجتمع های تجاری و همچنین مبادی ورودی مسافران نوروزی از امشب سوم فروردین ماه 98 اجرا خواهد شد و تا 13 فروردین ماه امسال هم در نقاط دیگر شهر قشم ادامه خواهد داشت.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، کارناوال موزیکال عروسکی "مُبارک" امشب راس ساعت 21 از مقابل ساختمان کانون هنر جنب اداره کل فرهگ و ارشاد اسلامی آغاز می شود که با اجرای موسیقی آئینی و سنتی به سمت مجتمع الماس سنتر شهر قشم ادامه می یابد.
وی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، کالسکه عروسک ها نیز در این جشن شادمانه ساعات خوشی را برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان فراهم می کنند.
بنا به این گزراش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با مشارکت گروه های مختلف هنری کانون هنر قشم هشت ویژه برنامه فرهنگی – هنری شامل چینش سفره هفت سین با اجرای موسیقی و نورافشانی، کارناوال موزیکال عروسکی مبارک، کنسرت موسیقی جشنواره هنرمند درون من با برگزاری مسابقه نقاشی و بازی های محلی، موسیقی آئینی و محلی، جُنگ شادی، نمایشگاه عکس طبیعت قشم، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه عکس دالان هنر قشم را برای نوروز 98 برنامه ریزی و در حال اجرا دارد.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.