1472 کیلو موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته در قشم امحا شد

رئیس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از امحای یک هزار و 472 کلیوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته از 26 اسفند تا سومین روز فروردین 98 در این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی فتحیان نسب گفت: بیشتر مواد امحا شده به مرغ و ماهی های فاسد و مواد غذایی تاریخ گذشته همانند برنج، روغن، سوسیس، کالباس، نوشابه و دوغ مربوط می شود.
فتحیان نسب با اعلام اینکه نیروهای این کمیته در طول سال نظارت دقیق و مستمری بر نحوه عملکرد واحدهای مختلف سطح جزیره قشم دارند و میزان این بازدید ها در ایام تعطیلات به ویژه تعطیلات پایان سال و نوروز افزایش یافته است، افزود: در این مدت 702 مورد بازرسی از مراکز اقامتی دائم و موقت، مراکز پذیرایی، تاسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی در این جزیزه انجام شده است.
رئیس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از انجام دو هزار و 29 مورد بازدید روزانه توسط بازرسان ویژه کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به عنوان اقدام جدی این کمیته  در جای جای جزیره قشم با هدف تکریم مهمانان نوروزی نام برد.
وی با اعلام اینکه در این مدت یک هزار و 243 مورد بازرسی از اصناف مختلف سطح جزیره قشم انجام شده است، افزود: 22 مورد تعهد، 669 تعهد شفاهی، 242 مورد اخطار کتبی، پلمپ 4 واحد، تعلیق و تعطیل 16 واحد صنفی هم از دیگر اقدامات نیروهای این کمیته در روزهای یاد شده می باشد.
فتحیان نسب گفت: رسیدگی به 74 شکایت واصله از صنوف مختلف ، نظارت بر وضعیت آب آشامیدنی و پیشگیری از فروش مواد غذایی توسط فروشندگان دوره گرد هم از دیگر اقدامات نیروهای این کمیته در این مدت بوده است.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو