بازدید مدیرعامل ارس از پروژه های عمرانی و ویژه برنامه های نوروزی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، از پروژه های فعال عمرانی و ویژه برنامه های نوروزی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان ضمن دید و بازدیدهای نوروزی، بازدیدی از پروژه های در دست اجرای منطقه آزاد ارس و ویژه برنامه های نوروزی این منطقه بازدید کرد.
دیدار نوروزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حجت الاسلام و المسلمین سالار سنجری امام جمعه منطقه آزاد ارس و حجت الاسلام و المسلمین انتظاری، امام جمعه هادیشهر از جمله این برنامه ها بود.
همچنین محسن نریمان در بخش دیگری از دیدارهای نوروزی، با حضور در منزل شهید علی‌نژاد، ضمن تبریک سال نو با مادر این شهید دیدار و گفتگو کرد.
بازدید از هتل در حال تکمیل نارنجستان نیز بخش مهمی از بازدید های یک روزه رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس را به خود اختصاص داد. این هتل سه ستاره در زمینی به متراژ 1500 مترمربع و با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال ساخت است و دارای امکاناتی چون 27 اتاق با 60 تخت، حمام ترک، سونا، جکوزی و ماساژ خواهد بود.
در ادامه، پروژه هایی چون زورخانه ارس با زیربنای ۴۵۰ مترمربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی و پارک کودک حقوردی آباد از جمله پروژه های عمرانی منطقه آزاد ارس که در ایام نوروز نیز فعال هستند، مورد بازدید محسن نریمان قرار گرفت.
ایستگاه هلال احمر، ستاد استقبال از گردشگران نوروزی و بازارچه تره بار و میوه ارس نیز بخش های دیگر بازدید مدیرعامل سازمان ارس را به خود اختصاص دادند.
همچنین محسن نریمان از ویژه برنامه های نوروزی منطقه آزاد ارس نیز دیدن کرد. برنامه هایی چون مسابقه کودکان، اجرای سیرک و برنامه های تفریحی و هنری مورد بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس قرار گرفت.
گفتنی است، منطقه آزاد ارس در نوروز 98 با 225 برنامه متنوع تفریحی، فرهنگی و هنری میزبان گردشگرانی از شهرهای مختلف کشور است. اختصاص دو قطار روزانه رایگان با ظرفیت 1400 نفر در مسیر تبریز – جلفا از جمله اقدامات ارس در نوروز 98 است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو