اجرای عملیات سد خاکی در اروند صغیر

مدیراجرایی طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با طغیان رودخانه اروند صغیر عملیات خاک ریزی و ایجاد سدخاکی جهت جلوگیری از افزایش دبی آب رودخانه انجام شد.

به گزارش فرینا؛ فالح صفایی افزود: پیرو تغییرات جوی و هشدار هواشناسی و ستاد بحران در چند روز اخیر و با  طوفان شب گذشته، رودخانه اروند صغیر طغیان کرده که با ورود به موقع دستگاه های اجرایی از خطرات احتمالی جلو گیری شد.

صفایی ضمن بیان توضیحات فوق افزود: با همکاری و ورود به موقع بخشداری و شهرداری مینوشهر و همچنین فرمانداری خرمشهر و با ایجاد سیل بند و سد خاکی، تلاش شد تا از پیشروی آب به سمت منازل مسکونی جلو گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی و احتمال سیلاب و طغیان رودخانه ها در روزهای آینده، تدابیر و برنامه ریزی های لازم جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی انجام و تمامی انهاری که به سمت رودخانه اروند سرازیر می شوند بسته شده است.

مدیراجرایی طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند همچنین در جلسه ای که با حضور بخش دار مرکزی خرمشهر و دهیاران روستاهای حفار شرقی، غربی و منیخ در دهیاری مقامسیه برگزار شد، به بررسی و حل مشکلات احتمالی این مناطق پرداختند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.