بیش از 192 هزار گردشگر از ظرفیت های گردشگری قشم بازدید کردند

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: 192 هزار و 220 گردشگر از ظرفیت های مهم حوزه اکو توریست، ژئوپارک و میراث فرهنگی این جزیره بازدید کردند.

به گزارش فرینا، طاهره شهرکی افزود: از 25 اسفند ماه سال 97 تا پایان چهارمین روز فروردین 98، 112 هزار و 159 گردشگر از سایت های اکوتوریستی جزیره، 43 هزار و 836 نفر از حوزه میراث فرهنگی و 36 هزار و 225 گردشگر هم از ظرفیت های ژئوپارک این منطقه بازدید نمودند.
شهرکی گفت: در حوزه اکو توریستی به ترتیب بیشترین آمار بازدید ها به جنگل دریایی حرا، جزایر ناز، خلیج دلفین های آزاد و جزایر هرمز و لارک از مسیر قشم مربوط می شود.
مدیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: در بخش میراث فرهنگی هم غارهای خربس با 14 هزار و 379 گردشگر و قبرستان باسعیدو با 777 نفر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان گردشگر را داشتند.
به گفته او، قلعه پرتغالی ها در شهر قشم، چاه های تلا و بادگیرهای لافت و موزه گوران هم به ترتیب در جایگاه دوم تا سوم بازدید گردشگران حوزه میراث فرهنگی این جزیره قرار دارند.
شهرکی گفت: در بخش موقعیت های ژئوپارک جهانی قشم هم بیشترین بازدید ها به تنگه چاهکوه با 18 هزار و 402 نفر مر بوط می شود و دره ستاره ها، دره تندیس ها، غار نمکدان و موزه ژئوپارک هم در رده های بعدی قرار دارند.
بنا به این گزارش شماری از گردشگران هم در سفر به جزیره قشم در جنوب کشور از مراکز تفریحی در بخش تفریحات هوایی، دریایی، کشتی تفریحی، پارک کروکودیل ها و تفریحات ساحلی بازدید کردند.
تهیه کننده خبر: محمد خان احمدلو

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو