پشتیبانی از کمیته های 9 گانه در راستای ساماندهی و ارتقاء بهتر خدمات سفرهای نوروزی قشم

رییس کمیته پشتیبانی و امور اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، پشتیبانی از کمیته های 9 گانه این ستاد را در راستای ساماندهی و ارتقاء بهتر خدمات سفرهای نوروزی قشم، یکی از مهم ترین وظایف کمیته پشتیبانی و امور اجرایی دانست.

به گزارش فرینا، عابدین سعادت فر به مسئولیت کمیته پشتیبانی و امور اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در خصوص تهیه تدارکات و امکانات مورد نیاز سایر کمیته ها اشاره کرد و اظهار داشت:  فراهم نمودن تسهیلات مالی، تنخواه و نقدینگی به موقع برای ستاد و سایر کمیته ها، هدف اصلی تشکیل این کمیته می باشد.
سعادت فر به شرح وظایف دیگر کمیته پشتیبانی و امور اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم پرداخت و افزود: تامین نیروی انسانی مورد نیاز کمیته ها از طریق فراخوان و ارایه آموزش های لازم به این افراد، بخشی از این وظایف محسوب می شود.
رییس کمیته پشتیبانی و امور اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به خدماتی مانند؛ سرویس های حمل و نقل و تامین غذای پرسنل ستادی اشاره کرد و گفت: عقد قرارداد و همچنین  پوشش بیمه ای اعضای ستاد در ایام نوروز، همچنین سایر هزینه ها و ابزارهای لازم جهت اجرایی شدن امور کمیته های 9 گانه برعهده کمیته پشتیبانی و امور اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است.
 سعادت فر، از نصب غرفه های موقت نوروزی در اماکن پرتردد و کمپ پارک های سطح جزیره قشم توسط نیروهای این کمیته خبر داد و گفت: مراحل نصب این غرفه ها پیش از آغاز تعطیلات نوروزی صورت گرفته و به منظور توزیع آب، نان و یخ بهداشتی به مسافران نوروزی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
به گفته رییس کمیته پشتیبانی و امور اجرایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، آب رسانی به کمپ پارک ها و تخلیه سپتیک های اماکن پرتردد نیز توسط نیروهای این کمیته به انجام می رسد.
گفتنی است، ستاد اجرایی خدمات سفر یک تشکل کشوری است. این ستاد به منظور ارایه هرچه بهتر خدمات خود به گردشگران نوروز 1398 از 25 اسفند ماه آغاز به کار کرده و از 9 کمیته در جنبه های مختلف خدمت رسانی تشکیل شده است که شامل؛ کمیته های حمل و نقل، خدمات شهری و روستایی، اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی، پشتیبانی و امور اجرایی، برنامه ریزی و آمار، نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت ـ سلامت، خدمات انتظامی ـ امنیتی و ترافیک و اسکان و رفاه می شود.    
 

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو