جابجایی بیش از 230 هزار مسافر در یک هفته اول تعطیلات نوروزی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آخرین وضعیت پروازهای نوروزی فرودگاه بین المللی امام (ره) را تشریح کرد.

به گزارش فرینا، حسن خوشخو ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید به تمام ایرانیان در سراسر جهان، گفت : امیدوارم سال جدید، سالی بدون خطر و همراه برای پیشرفت های کم نظیر در صنعت هوانوردی کشور باشد.

خوشخو با بیان اینکه ستاد تسهیلات عملیات پروازهای نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از اوایل اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرد افزود جلسات متعدد و مستمری در بخش ها و حوزه های مختلف با هدف " نوروز متفاوت، فرودگاه متفاوت" تشکیل شد تا مسافران شاهد نوروزی متفاوت در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) باشند.

سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از نوسازی برخی از تجهیزات فنی و زیر ساخت های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قبل از آغاز سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های منظم و دقیق اداره برنامه ریزی و عملیات فرودگاهی در خصوص چیدمان های پروازها، مطمئن هستیم که مسافران با آرامش و بدون هیچ مشکلی و با خاطره خوش فرودگاه امام (ره) را ترک خواهند کرد.

خوشخو با اشاره به اینکه از تاریخ 24 اسفند ماه تا پایان روز چهارم فرودین ماه سال جدید بیش از هزار و چهارصد سورتی پرواز در فرودگاه  امام خمینی (ره) انجام شده است افزود: بیش از 230 هزار مسافر با این پروازها اعزام و پذیرش شده اند.

سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در پایان ضمن قدردانی از تلاش های کلیه بخش های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای تحقق هدف "نوروز متفاوت، فرودگاه متفاوت" اظهار داشت: این نوید را به مسافران گرامی می دهیم که خدمت رسانی های مطلوب در فرودگاه امام (ره) همچنان ادامه خواهد یافت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو