قشم، تداعی گر آرامش و امنیت در منتهی الیه جنوب کشور

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از استقرار 18 ایستگاه انتظامی و دریابانی به منظور تامین رفاه و امنیت بیشتر گردشگران نوروزی جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اشاره به اختصاص مبلغی بالغ بر چهار میلیارد و 600 میلیون ریال به این موضوع اظهار کرد: به دستور حمیدرضا مومنی، رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و در راستای خلق امنیتی پایدار توام با آرامش برای مهمانان نوروزی جزیره، این مبلغ از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به نهادهای انتظامی و نظامی اختصاص یافت.
وی بر همکاری نیروی انتظامی شهرستان قشم بر حفظ امنیت جزیره تاکید کرد و ادامه داد: هشت ایستگاه انتظامی ویژه نوروز در شهر قشم در مراکز پرترددی همچون پارک زیتون، کمپ پارک آفتاب، سیتی سنتر1 ،  چهار راه پردیس و میادین استقلال، شهدای گمنام و پاسداران و دو ایستگاه انتظامی ویژه در شهردرگهان مستقر شده است.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم افزود: هشت ایستگاه ویژه ایام نوروز نیز با همکاری نیروهای دریابانی در بندر شهید ذاکری ، سواحل جزایر ناز و اسکله های تفریحی سطح جزیره از جمله اسکله کندالو، سهیلی، گورزین، طبل و شیب دراز مستقر شده است.
وی همچنین از واگذاری 14 دستگاه خودرو به منظور تامین امنیت جاده ای و ترافیکی خبر داد و گفت: پنج دستگاه از این خودروها به نیروهای پلیس راه، سه دستگاه پلیس راهور، پنج دستگاه پایگاه های دریابانی و یک دستگاه نیروی انتظامی اختصاص یافته که در قالب خودروهای گشت محسوس و نامحسوس در محورهای بین شهری به ویژه محور ساحل جنوبی تا جزایر ناز، اتوبان قشم –درگهان و درگهان- لافت اقدام به روان سازی ترافیک و خدمات انتظامی می کنند.
به گفته رفیعی، پلیس نیروی انتظامی با 125 نیرو کمکی و دریابانی نیز با تعداد 50 نیرو به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا تعطیلاتی ایمن برای گردشگران جزیره مهیا نمایند.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به برنامه ریزی دقیق، سازماندهی و همکاری بسیار مثبت نیروهای انتظامی، دریابانی، پلیس راه، پلیس راهور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: برقراری نظم و امنیت و روان سازی ترافیک امسال نسبت به سنوات گذشته، با رضایتمندی و بازخوردی بسیار مثبت از سوی گردشگران روبه رو شده است.
وی در پایان از همکاری نیروهای دست اندرکار حفظ امنیت و آرامش در جزیره با کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تقدیر و تشکر کرد.
جزیره قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس، با سواحل نیلگون در جنوبی ترین بخش از جغرافیای ایران، با توسعه ظرفیت های گردشگری و تفریحی در ایام نوروز، پذیرای تعداد زیادی از هم وطنان سراسر کشور است که این جزیره را مامنی برای آرامش و تفریح دیده اند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.