110 هنرجوی قشمی، راهنمای گردشگران در نوروز 98

رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب از مشارکت 110 هنرجوی رشته مدیریت گردشگری در اماکن گردشگری و ژئوسایت های جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسلم دریانورد با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اهتمام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه گردشگری در غرب جزیره و با همکاری ژئوپارک جهانی قشم و موسسه جایکا با آموزش و پرورش منطقه شهاب، مرکز اطلاع رسانی گردشگردی در هنرستان فارابی روستای طبل آغاز به کار کرد.
دریانورد استفاده از ظرفیت هنرجویان رشته مدیریت گردشگری در اماکن گردشگری و ژئوسایت های جزیره قشم را دستاورد این همکاری دانست و عنوان کرد: این هنرجویان که در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم مشغول به تحصیل هستند به منظور کسب تجربیات عملی، نوروز امسال خدمات خود را به گردشگران ارایه دادند.
به گفته وی، این هنرجویان با توجه به ظرفیت های گردشگری موجود در نزدیکی محل سکونت خود در کاشانه های مهمان، اسکله های تفریحی، اماکن گردشگری و ژئوسایت ها  و تفریحی از 28 اسفند ماه 97 تا پایان تعطیلات نوروز 98، مشغول خدمت رسانی به گردشگران خواهند بود.
رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب در پایان از مجموعه حراست و منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم که برای هنرجویان راهنما، اقدام به صدور کارت های شناسایی و تهیه لباس های فرم کردند، قدردانی کرد.
گفتنی است، بخش شهاب با طول حدود ۱۰۰ کیلومتر شامل؛ دهستان های سوزا(۶ روستا)، صلخ(۹ روستا)، دولاب(۱۳روستا) و هنگام (۳ روستا) و شهر سوزا در غرب جزیره  قشم واقع شده است.
با توجه به سیاست سازمان منطقه آزاد قشم جهت توسعه اقتصادی و گردشگری غرب جزیره و قرار گرفتن این بخش در محدوده ژئوپارک جهانی قشم، در سال های اخیر، امکانات زیربنایی و خدماتی این منطقه در اولویت فعالیت های این سازمان قرار گرفته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.