پرواز بر فراز ناز با پاراموتور و پاراگلایدر / سایت پروازی قشم بین المللی می شود

سرپرست انجمن پروازهای هوایی سازمان منطقه آزاد قشم از پرواز بر فرآز آسمان آبی جزیره قشم در محدوده سایت ناز با پاراموتور و پارگلایدر خبر داد.

به گزارش فرینا، کاپیتان رضا صداقت اعلام کرد: با راه اندازی سایت پرواز پاراموتور از روز گذشته در جزایر ناز، روزانه بیش از 20 سورتی پرواز با این پرنده موتوری برای علاقمندان در این سایت امکانپذیر شده است.
وی با اشاره به ساماندهی کامل سایت پروازی جزایر ناز، افزود: در شرایط جوی مساعد، آمادگی ارائه 300 سورتی پرواز با پارگلایدر هم در این سایت ویژه پروازی پیش بینی شده است.
به گفته سرپرست انجمن پروازهای هوایی سازمان منطقه آزاد قشم، با توجه به استقبال خوب گردشگران از پرواز بر آسمان جزایر ناز و حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از طرح های توسعه ای حوزه پروازی این جزیره، امکان بین المللی کردن این سایت پروازی با هدف برگزاری مسابقات مختلف را در دستور کار قرار داده ایم.
وی با اشاره به خروج سامانه بارشی از آسمان قشم تا پایان تعطیلات نوروزی، اظهارامیدواری کرد در موج دوم سفرها شاهد افزایش حضور بیشتر مهمانان نوروزی این جزیره زیبا به ویژه سایت پروازی ناز و تجربه ای به یادماندی بری آنان با پرواز در آسمان آبی جزیره باشیم.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.