سازمان منطقه آزاد اروند یک فرصت است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان منطقه آزاد اروند برای مردم آبادان و خرمشهر یک فرصت است.

به گزارش فرینا؛ عامر کعبی درنشست صمیمانه با شیوخ،سران طوایف و معتمدین آبادان و خرمشهردر روز جمهوری اسلامی که امروز در سالن جلسات این سازمان برگزارشد؛ افزود: با توجه به نامگذاری سال ۹۸ به نام رونق تولید توسط مقام معظم رهبری از دولت انتظار میرود که از این مهم حمایت های لازم را بعمل آورد و هرچه بیشتر به امر اشتغال جوانان منطقه اهتمام ورزد .

کعبی ادامه داد: برای آبادان و خرمشهر در سالهای اخیر پیگیری های جدی انجام شده است و الحاق کامل آبادان و خرمشهر به منطقه آزاد اروند ، پروژه های عمرانی عظیمی که در منطقه کلید خورد ،معافیت های مالیاتی و مبادلات تجاری با کشورهای همسایه سازمان منطقه آزاد اروند را به یک فرصت برای آبادان و خرمشهر تبدیل کرده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به توافق اخیر ایران با کشور عراق برای لایروبی اروند اشاره کرد و بیان کرد: امید است تا پایان سال جاری این اتفاق مثبت محقق شود و شاهد رونق تجارت در منطقه آزاد اروند باشیم .

کعبی مهم ترین خواست مردم آبادان و خرمشهر از سازمان منطقه آزاد اروند را اشتغال و مقابله با بیکاری دانست و گفت: باید این سازمان اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.