رسیدگی به مطالبات مردمی آبادان و خرمشهر

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:مردم آبادان و خرمشهر مطالباتی دارند؛ که تمامی مسئولین برای رسیدگی به این خواست ها باید تلاش کنند .

به گزارش فرینا؛ جلیل مختار در نشست صمیمانه با شیوخ، سران طوایف و معتمدین آبادان و خرمشهر در روز جمهوری اسلامی در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند، با اشاره به از سرگیری ورود اتباع عراقی به منطقه  افزود: حضور اتباع عراقی در منطقه یک فرصت است که باعث توسعه اقتصادی و رونق کسب و کار می شود لذا باید پیش از ورود آن ها نظارت‌های بیشتری بر قیمت اقلام در بازارهای آبادان و خرمشهر شود که نگرانی به وجود نیاید.

مختار اظهار کرد: کشاورزان منطقه براثر خشک‌سالی سال گذشته و سیلاب امسال متحمل خسارات فراوان شدند؛ که خوشبختانه رئیس جمهور با جبران این خسارات توسط دولت موافقت کرده است .

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تکمیل امکانات گیت‌های ورودی منطقه آزاد اروند و تبدیل دانشکده ی علوم پزشکی آبادان به دانشگاه را از دیگرمطالبات مردم منطقه مطرح کرد و بیان کرد : امیدواریم با انجام این اتفاقات مثبت به ویژه با تبدیل این دانشکده به دانشگاه ، شاهد ارتقای شاخص بهداشت و درمان و آموزش در منطقه باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.