رشد 41 درصدی مسافرت‌ها به چابهار

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: از 29 اسفند تا نهم فروردین‌ماه بیش از 766 هزار نفر به چابهار سفر کردند.

به گزارش، عدنان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به رشد 41 درصدی ورودی مسافران نوروزی به چابهار اظهار داشت: در موج اول سفرهای نوروزی 766 هزار و 68 نفر از طریق جاده و هواپیما به چابهار و منطقه آن واردشده‌اند.
حسینی افزود: کمیته آمار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از همه مراکز اقامتی شهر و منطقه آزاد چابهار شامل هتل‌ها، آپارتمان‌ها، کمپ‌های چادری، خوابگاه‌ها، مدارس، چادرهای خودجوش و خانه‌های استیجاری‌ای در موج اول سفرها بیش از 13 درصد رشد را نسبت به سال گذشته ثبت کرده است.
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: در موج اول سفرها 504 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و طبیعتی چابهار بازدید کردند که نسبت به سال گذشته 41 درصد رشد نشان می‌دهد.
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: 40 درصد گردشگران چابهار نوروز امسال نخستین سفرشان را به این منطقه انجام داده‌اند و این برای ما بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم استقبال و پذیرایی شایسته‌ای از آنان داشته باشیم.
حسینی تأکید کرد: آمار مسافران واردشده خیلی بیشتر از این‌هاست و با تجهیزات ناقص جاده‌ای نمی‌توان آمار کاملی از مسافران واردشده به منطقه به دست آورد؛ آمار محاسبه‌شده‌ای که ما از گردشگران منطقه داریم از اطلاعات اقامت در هتل‌ها، خانه‌های استیجاری ثبت‌شده در سامانه ستاد خدمات سفر و خانواده‌هایی است که در کمپ‌های چادری منطقه اسکان داده می‌شوند.
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: 700 خانه استیجاری امسال در سطح منطقه آزاد و شهر چابهار در سامانه ستاد خدمات سفر منطقه آزاد چابهار ثبت‌نام کرده‌اند و تمامی آن‌ها از ابتدای تعطیلات نوروزی در حال خدمات‌رسانی به گردشگران هستند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.