پروژه چهار هزار میلیارد ریالی دهکده سلامت در قشم کلنگ زنی شد

پروژه بزرگ حوزه توریست درمانی با عنوان دهکده سلامت قشم با سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در منطقه آزاد قشم و با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در روستای گامبرون در بخش حرای این جزیره کلنگ زنی شد.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در این آئین گفت: بسیار خرسندیم که سال جدید را با پروژه ای بسیار ارزشمند در حوزه توریست درمانی که از ظرفیت های مهم ورزشی برخوردار است، آغاز می کنیم.
وی ادامه داد: هدف ما در سال رونق اقتصاد، جذب سرمایه گذاران بیشتر داخلی و خارجی برای ارتقای فعالیت های تولیدی صادرات محور در این منطقه است و براساس قوانین و مقررات از فعالان اقتصادی حمایت خواهیم کرد.
 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: فاز نخست این طرح با یک هزار و 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی به ساخت یک بیمارستان 64 تختخوابه، یک کلینیک تخصصی ارتوپدی، زمین ورزشی و مرکز ریکاوری ورزشکاران اختصاص دارد.
به گفته وی، در فاز دوم و سوم این طرح، ساخت هتل چهار یا پنج ستاره با 96 اتاق و رعایت تمام استاندارهای اقامتی جهانی و همچنین ساخت شهربازی مدرن و تفریحات متفاوت پیش بینی شده است.
مومنی از مسابقات جام جهانی 2022 قطر به عنوان فرصت مهمی برای سرمایه گذاری در این منطقه آزاد نام برد و افزود: با توجه به نیاز تیم های شرکت کننده در این مسابقات به فضاهای ورزشی و بخش ریکاوری، دهکده سلامت قشم در نزدیکی قطر می تواند سهم مهمی از درآمدهای این تورنمنت جهانی را به خود اختصاص دهد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد قشم و معاونت فنی و عمرانی این سازمان آماده همکاری و مشاوره به سرمایه گذاران دهکده سلامت با هدف بهره برداری سریعتر فاز نخست این پروژه هستند.
 بنا به این گزارش، پروژه دهکده سلامت قشم با سرمایه گذاری مشترک چهار هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی بومی جزیره و 75 پزشک متخصص کشورمان در زمینی به مساحت 122 هزار متر مربع  در سه فاز درمانی، گردشگری و تفریحی چهارشنبه شب با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در روستای گامبرون به زمین زده شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو