برگزاری جشنواره نوروزی در ترمینال شماره یک فرودگاه امام خمینی (ره)

مدیرکل برنامه ریزی و ساماندهی امورشهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از برگزاری جشنواره نوروزی در دو سالن بوردینگ ترمینال مسافری شماره یک این مجموعه خبر داد.

به گزارش فرینا ، احمد بیاتی گفت: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد عملیات سفرهای نوروزی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای ارائه خدمات متفاوت در نوروز ٩٨، امسال یک برنامه فرهنگی جدید را در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللی امام (ره) در نظر گرفتیم.

بیاتی افزود: بر همین اساس طرح جشنواره نوروزی IKAC با محوریت ایجاد نشاط و سرگرمی در روز ٢٨ اسفند ماه از ساعت ٨ صبح الی ٢٤ برای مسافران در دو سالن بوردینگ شرقی و غربی ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به اجرا در آمد.

وی گفت: پس از اعلام فراخوان برای جذب آثار هنری جهت نمایش در این جشنواره، ٣٠٠ طرح و اثر به دبیرخانه آن ارسال شد که در نهایت پس از بررسی های صورت گرفته ١٠ اثر منتخب از هنرمندان برگزیده در رشته های طراحی، نقاشی، تصویرسازی و گرافیک برای نمایش در جشنواره انتخاب گردید.

مدیرکل برنامه ریزی و ساماندهی امورشهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در این جشنواره ١٠ گروه موسیقی از سراسر کشور نیز حضور داشتند گفت: در طول جشنواره موسیقی زنده سنتی و پاپ توسط جمعی از هنرمندان جوان کشور برای مسافران اجرا شد.

گفتنی است، عروسک گردانی و برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان، درخت آرزوها برای گرفتن فال حافظ و بکارگیری سامانه واقعیت مجازی برای سرگرمی مسافران از دیگر برنامه های اجرا شده در جشنواره نوروزی IKAC بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.