50 هزار و 202 گردشگر فرهنگی، مهمان نوروزی قشم

رییس آموزش و پرورش قشم شهرستان قشم از اسکان 50 هزار و 202 نفر در قالب 13 هزار و 945 خانوار در مدارس این شهرستان از ابتدای طرح نوروزی تا پایان تعطیلات خبر داد.

به گزارش فرینا، بهرام پور اشرف با اعلام این خبر گفت: این تعداد گردشگر در 55 مدرسه و 355 کلاس درس اسکان داده شدند که بیشترین آمار در بین شهرستان های استان هرمزگان را به قشم اختصاص داد.
پور اشرف افزود: 9 هزار و 264 فرهنگی به وسیله سامانه اینترنتی اسکان نوروزی اقدام به ثبت نام و رزرو جا نموده اند.
رییس آموزش و پرورش قشم شهرستان قشم همچنین از اسکان یک هزار و 693 گردشگر فرهنگی در قالب 407 خانوار در خانه معلم خبر داد.
به گفته پوراشرف، بیشترین آمار پذیرش مربوط به 6 فروردین ماه با 4 هزار و 764 مسافر و کمترین آمار ثبت اقامت نیز مربوط به 13فروردین ماه با 139 مسافر بوده است.
رییس آموزش و پرورش قشم شهرستان قشم با شاره به آغاز فعالیت طرح نوروزی اسکان از تاریخ 28 اسفند ماه 97 تا 16 فروردین ماه 98 ادامه داد: در طرح اسکان نوروزی امسال، 100 نیرو در ستادها و مدارس قشم به مسافران خدمات رسانی کردند.
جزیره قشم دارای 25 مکان طبیعی و بیش از 200 محوطه تاریخی است. غارهای خوربس، غار نمکی، جنگل های دریایی حَرّا، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، دره ستاره ها، تنگه و دره چاهکوه و بام قشم از جمله جاذبه های گردشگری قشم است. همچنین سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها، موزه ژئوپارک، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت از دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.