سایت های صنعتی اروند در مقابل سیلاب ایمن شده اند

مدیر توسعه نواحی صنعتی وضعیت سایت های صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند را در صورت وقوع سیل در این منطقه تشریح کرد.

به گزارش فرینا؛ رضا صلبوخی با تاکید بر این‌که تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در شهرستان های آبادان و خرمشهر اندیشیده شده است، گفت: از زمانی که بارندگی‌ها آغاز و بحث سیل در خوزستان مطرح شد پیشگیری‌های لازم صورت گرفت .

صلبوخی افزود: نيروهاي خدمات شهری و اجراييات سايت صنعتي نيز بصورت مداوم در حال سركشي و پايش وضعيت سطوح آب در مجاورت كارون ، بهمنشير و كانال ژيان هستند.

وی با بیان این‌که مدیریت توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند در شرایط فعلی در دو جبهه فعالیت می‌کند، ادامه داد: جبهه نخست بحث سایت های صنعتی است؛ که باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد و بحث دیگر کمک به ستادهای بحران است.

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند خدمات رسانی در روستاهای زويدات، حفار، منيعات، تقويت سيل بند این مناطق و کمک به معاونت فنی و امورزیربنایی در روستاهاي غرب كارون را از جمله اقدامات این مدیریت در جبهه دوم دانست.

صلبوخی گفت: پیشگیری‌های لازم و حداکثری صورت گرفته و تاکنون هيچگونه خسارتي گزارش نشده است. البته تهدید همیشه وجود دارد اما نگرانی خاصی در این زمینه که سیل به سایت های صنعتی و تاسيسات آبادان و خرمشهر آسیب برساند نداریم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو