اجرای ۸۷ طرح عملیاتی در سال ۹۸ با محوریت رونق تولید در منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در سال ۹۸ تعداد ۸۷ پروژه با محوریت رونق تولید توسط سازمان منطقه آزاد،‌ عملیاتی شده یا به اتمام خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو، غلامرضا سلیمانی در دیدار با شورای اداری منطقه آزاد ماکو افزود: هفته آینده چندین طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی بخصوص در حوزه کشاورزی با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ زنی می شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی قطعه اول آزاد راه ماکو تبریز نیز توسط بخش خصوص کلنگ زنی می شود افزود: چندین طرح ورزشی و گردشگری نیز امسال در منطقه به مرحله اجرا در می آیند.

وی با تاکید بر اتمام طرح های نیمه تمام منطقه اظهار داشت:‌ طرح های جدیدی نیز در بخش معادن و تولید پوشاک نیز توسط بخش خصوصی احداث می شود و مطالعات ایجاد شهرک صنعتی مشترک با ترکیه آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به کسب رتبه برتر در اقتصاد مقاومتی توسط سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: رونق تولید اصلی ترین سیاست مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو در حوزه اقتصادی است که اقدامات مهمی در این راستا صورت می گیرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه با کمک مجموعه مدیران و همکاران سازمان، اجرای طرح رونق تولید را در دستور کار داریم گفت:‌برای صیانت و نگهداشت شرایط فعالیت و اشتغال بنگاه‌های کوچک و متوسط را با هدف رفع موانع و رونق تولید در واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی و معادن و… همه تلاشمان را خواهیم کرد به نحوی که میزان صادرات و صادرات مجدد و اشتغال و همچنین تولیدات این بنگاه­ها نسبت به سال های قبل افزایش یابد.

در این دیدار ائمه جمعه ماکو و شوط و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

گفتنی است؛ این نشست نخستین دیدار مدیرعامل با مسئولین منطقه در سال جدید بود که در کنار دیدار نوروزی، تشریح برنامه ها و بیان مشکلات منطقه نیز صورت گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو