حضور منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه بین المللی گردشگری در باکو

هیجدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر با حضور ۱۵ کشور از جمله منطقه آزاد ماکو در مرکز نمایشگاه بین المللی باکو گشایش یافت .

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به این که این سازمان برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور دارد، هدف از آن را معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های گردشگری ایران از جمله منطقه آزاد ماکو بیان کرد.
مهدی عبدالله زاده با اشاره به این که همه نقاط ایران دارای ظرفیت و جذابیت متنوع گردشگری است، افزود: برای جذب گردشگران و نیز سرمایه گذاری برای توسعه زیر ساخت های گردشگری از کشورهای همسایه نزدیک از اهداف حضور ما در این نمایشگاه است.
عبدالله زاده گفت: مناطق مختلف ایران از جمله منطقه آزاد ماکو از جاذبه های تاریخی و طبیعی خاصی برخور دار است، ولی نیازمند معرفی و بازاریابی بیشتر است.
وی همچنین با اشاره به توانمندی های ایران در حوزه های گردشگری درمان و سلامت گفت: یکی دیگر از اهداف عمده حضور در این نمایشگاه جلب بیشتر توجه شهروندان جمهوری آذربایجان بعنوان کشور همسایه نزدیک ایران و سایر کشورهای حاضر به این مهم است.

گفتنی است؛ نزدیک به ۸۰ شرکت گردشگری از جمهوری آذربایجان، بلاروس، بلغارستان، گرجستان، چین، ایتالیا، مغرب، روسیه، تایلند، ترکیه، چک، اسلوونی، اوکراین، دومینیکان و نیز منطقه آزاد ماکو کشورمان در این نمایشگاه بین المللی حضور دارند.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو