اسکان یک هزار و 609 خانوار فرهنگی در ستاد نوروزی شهاب قشم

رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب قشم از اسکان یک هزار و 609 خانوار در 24 مدرسه این بخش از 28 اسفند 97 تا 15 فروردین 98 خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مسلم دریانورد با اشاره به استقبال بالای فرهنگیان کشور از دیدنی های جزیره قشم در ایام نوروز 98 اظهارکرد: این خانوارها  شامل هفت هزار و 533 گردشگر در 125 کلاس درس از 24 مدرسه اسکان داده شدند.
دریانورد گفت: امسال در طرح اسکان نوروزی منطقه شهاب  50 نیرو به میهمانان نوروزی خدمات رسانی کردند.
به گفته وی، بیشترین آمار پذیرش مربوط به هفتم فروردین ماه با 851 مسافر و کمترین آمار ثبت اقامت نیز مربوط به 15 فروردین ماه با 87 مسافر بوده است.
رییس آموزش و پرورش منطقه شهاب قشم در پایان از همکاری و تلاش های رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و رییس کمیته اسکان و رفاه این ستاد جهت تامین تسهیلات سفرو امکانات رفاهی برای مهمانان نوروزی جزیره قدردانی کرد.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین جزیره در جنوب کشور واقع در خلیج همیشگی فارس می باشد، با جاذبه های گردشگری متنوعی از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، موزه ژئوپارک، جنگل های دریایی حرا، دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، بام قشم، دره تندیس ها، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، سواحل زیبا، جزایر ناز، قلعه پرتغالی ها، خلیج دلفین ها، ورزش های دریایی، هوایی و زمینی، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت، غذاهای متنوع بومی و محلی و ارزشمندترین امتیاز این منطقه که روحیه خونگرم و مهمانپذیر اهالی جنوب کشور است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو