ارسال اولین محموله کمک های سازمان منطقه آزاد اروند به سیل زدگان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از ارسال اولین محموله کمک های این سازمان به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش فرینا؛ اسماعیل زمانی با اشاره به حادثه سیلاب اخیر که بیشتر مناطق کشور را متاثر از خود کرده و خسارات سنگینی را برای مردم به بار آورده است گفت: متاسفانه این بارشهای بهاری موجب آلام و درد جمعیت کثیری از هموطنانمان در سراسر کشور شده است.

زمانی افزود: اما نکته مثبت و دلگرم کننده این رویداد این بود که از همان ابتدامردم و تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیروهای امداد و نجات، ارتش، سپاه و سایر نهادهای دولتی و خصوصی به صورت هماهنگ و یکدل آستین همت بالا زده اند تا به بهترین نحو و در سریعترین زمان خسارات و آسیب های حاصل از این سیلاب را کاهش دهند.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند نیز صبح امروز و همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) اولین محموله کمک های خود را به مناطق سیل زده کشورارسال کردو دومین محموله نیز در چند روز آینده به این مناطق فرستاده خواهد شد .

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین این کمک ها را شامل موادغذایی، شیرخشک، وسایل شوینده وبهداشتی، اداوات و ابزاری مانند بیل ، گاری و … اعلام کرد.

زمانی درخصوص پشتیبانی از ستادهای مدیریت بحران دو شهرستان آبادان و خرمشهرنیز توضیح داد و گفت : تلاش های شبانه روزی و خدمات رسانی ها به این ستادها همچنان ادامه دارد و معاونت فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از روزهای آغازین هشدارهای وقوع سیل در روستاهای غرب کارون و دیگر مناطق حساس شهرستان های آبادان و خرمشهر حضور داشته است .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو