سال 98، سال ایجاد رونق در پروژه های زیرساختی بندر نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، سال 98 را سال ایجاد رونق در پروژه های زیرساختی بندر نوشهر برشمرد .

به گزارش فرینا،‌ محمدتقی انزان پور در مراسم تجلیل از جانبازان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه و بزرگداشت مقام جانباز گفت: این مراسم برای یادآوری و قدرشناسی از زحمات و رشادت های شما جانبازان عزیز برگزار شده است و اگر پایمردی و فداکاری شما نبود امروز شاهد اقتدار کشور عزیزمان در عرصه های بین‌الملل نبودیم .
انزان پور با قدردانی از زحمات ایثارگران عزیز در بخش های مختلف بندر افزود: برای حرکت رو به جلو همه باید تلاش کنیم، لذا پیشگامی ایثارگران عزیز در رونق فعالیت های دریایی و بندری می تواند زمینه رشد و شکوفایی اقتصاد ملی و منطقه ای را فراهم نماید .

مهمترین پروژه های عمرانی سال 98 بندر نوشهر

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با تشریح برخی از برنامه های سال جاری بندر نوشهر گفت: ریل گذاری اسکله جنوبی، احداث سایت کانتینر یخچالی، ساخت نیروگاه برق، احداث فاز دوم مخازن روغن خوراکی، توسعه گردشگری دریایی و احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی از مهمترین پروژه های عمرانی سال جاری است که امیدواریم با اجرایی شدن این پروژه ها علاوه بر رونق فعالیت های بندری شاهد ایجاد اشتغال پایدار در منطقه باشیم .
در پایان با اهداء لوح سپاس از سوی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، از مقام 49 جانباز و 5 فرزند شهید شاغل در اداره کل قدردانی به عمل آمد .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو