شرایط سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد تسهیل می شود

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: ماهیت ذاتی و ماموریت اصلی استقرار صنایع انرژی بر فراهم کردن زمینه مساعد برای ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی و استفاده از مزایای این مناطق است و به همین منظور وظیفه داریم شرایط را برای سرمایه گذاران بیش از پیش تسهیل نماییم.

به گزارش فرینا، فریدون فدایی دولت در جمع کارکنان و کارشناسان ستادی منطقه ویژه اقتصادی لامرد ضمن تقدیر از همراهی ارزشمند مدیر ارشد ایمیدرو افزود: نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید حجت را بر همگان تمام کرده است و انتظار داریم همه فعالین و دست اندرکاران مرتبط با این منطقه با درک صحیح از شرایط  با سخت کوشی و تلاش همراستا با سایر مجموعه ها برای پایداری و پویایی چرخه اقتصادی کشور اهتمام بیشتری داشته باشند.
فدایی دولت گفت: تبیین ظرفیت های موجود در این منطقه برای جذب فعالین اقتصادی و صنعتی نقش بسزایی دارد و امید است با اتخاذ تدابیر لازم برای معرفی منطقه ویژه اقتصادی لامرد جدیت بیشتری به عمل آوریم،در این خصوص از پتانسیل های مختلف از جمله شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سایر نهادهای ذیربط استفاده خواهد شد.
وی با تاکید بر آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی تصریح کرد: استفاده از نقطه نظرات کارشناسان به عنوان یکی از مولفه های محقق شدن مجموعه کارآمد نقش بارزی دارد و با همین هدف گذاری  برای حل موانع و سرعت بخشی به فرایند تقویت زیر ساخت ها بهره مندی از توانمندی و قابلیت های نیروی انسانی  در دستور کار قرار دارد .
فدایی دولت ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی لامرد به عنوان کانون صنایع در جنوب کشور از منظر شاخص های مختلف برای رشد و بالندگی مستعد است و نیروی انسانی خلاق و کار آمد می تواند به شکوفایی این قطب صنعتی کمک شایانی کند.
در این نشست کارکنان و کارشناسان این مجموعه بزرگ اقتصادی با بیان دیدگاههای خود بر تلاش مضاعف برای دستیابی به اهداف ایجاد این منطقه تاکید کردند.
منطقه ویژه اقتصادی لامرد از زیر مجموعه های ایمیدرو در جنوب استان فارس و در مجاورت کانونهای انرزی کشور واقع است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو